![[Resim: 433298158_640.jpg]](http://b.vimeocdn.com/ts/433/298/433298158_640.jpg)
Fotoğraftakinin bire bir aynısı panel van nemo aracımız var bunda cam açtırmayı düşünüyoruz sorularım
1.orjinali gibi yaptırma şansımız var mı( bazılarında görüyorum iğrenç oluyor sırıtıyor)
2.araba 2009 model 5 yılını doldurunca cam açtırma hakkı gibi bişi varmış doğru mu
3.sizce nemo panelvan haliyle satıp orjinal camlı koltuklu fiorino veya bipper almak mantıklımı (bide nemo daha az tutuluyo o yüzden)
4.aracı borç karşılığı 15.500 e aldım dizel 1.3 motor kazası boyası yok şu an 68.000 binde satsam kaça gider ve sizce aldığım fiyat iyi mi?