Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kararsız kaldım yardım edin
bbersoy Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3363
Mesajlar: 2
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2009
Aracı: NEMO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 10-06-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Kararsız kaldım yardım edin

[Resim: 433298158_640.jpg]
Fotoğraftakinin bire bir aynısı panel van nemo aracımız var bunda cam açtırmayı düşünüyoruz sorularım
1.orjinali gibi yaptırma şansımız var mı( bazılarında görüyorum iğrenç oluyor sırıtıyor)
2.araba 2009 model 5 yılını doldurunca cam açtırma hakkı gibi bişi varmış doğru mu
3.sizce nemo panelvan haliyle satıp orjinal camlı koltuklu fiorino veya bipper almak mantıklımı (bide nemo daha az tutuluyo o yüzden)
4.aracı borç karşılığı 15.500 e aldım dizel 1.3 motor kazası boyası yok şu an 68.000 binde satsam kaça gider ve sizce aldığım fiyat iyi mi?
06-09-2013, Saat:23:56
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#2
Cvp: Kararsız kaldım yardım edin
1 - Orjinali Gibi Yaptıramazsın Hiçbirşey Orjinal Fabrikasyon Durmaz

2- Ben Bu Şekil Bir Hak Duymadım İlk Senden Duydum

3- Bence Elindeki Aracı Sat Üzerine 4 Bin Kadar Daha Koy Combi Fiorino Al Fazlasıyla Memnun Edecektir.

4-Fiyat Araca Göre Değişir Ayrıca Nemolar 1.4 Diye Biliyorum.

ALLAH Kaza Bela Vermesin Hayırlısı Olsun
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


07-09-2013, Saat:00:37
Cevapla
mehmet_495 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5186
Mesajlar: 141
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 141
Kayıt Tarihi: 08-07-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: Kararsız kaldım yardım edin
S.A Öncelikle hayırlı olsun...
Aracınızı sakın cam açmayın şöyle böyle ugrasıp orjinalini bozmayın koyun sahibinden'e gene 17-18 e gider uğraşsanız Şirketler tercih edeiblir sonra üste MSK dediği gibi 3-5 koyun benim arac gibi combi dynamic alabilirsiniz gayette memnun kalırsınız VE RUHSATTA DA KULLANIM AMACI HUSUSİ GEÇER sizin aracınız cam olmadıgı ıcın TİCARİ+ TİCARİ GEÇMEKTEDİR. Camlı Fiorinolar TİCARI+HUSUSİ geçmektedir.
[Resim: QWEWQ.jpg]
07-09-2013, Saat:01:29
Cevapla
white fiocu Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5335
Mesajlar: 206
Nereden: 57 Sinop
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 206
Kayıt Tarihi: 09-08-2013


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#4
Cvp: Kararsız kaldım yardım edin
Mehmet arkadaşımıza katılıyorum Combi 1.3 yada en son çıkan 2013 full Bipperda baya iyi geçende gördüm.Tercih senindir camların açılması bencede pek iyi olmaz çok sırıtıyor sanayide açtıran biri vardı 2 kare cam koydurmuş çin malı gibi aynı smile
2009 Emotion White
07-09-2013, Saat:01:38
Cevapla
tolga123 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5005
Mesajlar: 293
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 293
Kayıt Tarihi: 16-05-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: Kararsız kaldım yardım edin
Sonradan yapılan sunroof gibi olur. Arabanın aerodinamik ve sağlam olan bütününü bozar. ALLAH korusun bir kaza da paramparça olur araç. Bilinçsizce kesiliyor çünkü.
Parası olana değil hastası olana..
F iorino
İ stek
A şk
T utku
07-09-2013, Saat:02:07
Cevapla
mehmet_495 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5186
Mesajlar: 141
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 141
Kayıt Tarihi: 08-07-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: Kararsız kaldım yardım edin
At Başına Sinek Konmuş Gibi Olur smile
[Resim: QWEWQ.jpg]
07-09-2013, Saat:11:01
Cevapla
özkan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5476
Mesajlar: 4
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: DİĞER
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 06-09-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: Kararsız kaldım yardım edin
Araç hayırlı olsun abimde orjinalliğini bozmadan satarsan daha kolay ve daha verimli satarsın diye düşünüyorum ben
Az önce sahibindende bi araba gördüm bu arabanın aynısı oda sonradan açtırmış camları çok kötü duruyo 14.000 yazmış abim
My lifes My FİO's
07-09-2013, Saat:11:43
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi