Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Acil] amerikan park sorunu (farklı)
cansin128731 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6013
Mesajlar: 2
Nereden: 39 Kırklareli
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 28-01-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
amerikan park sorunu (farklı)

öncelikle merhaba arabama amerikan park modülü aldım taktırmaya gitim usta bana uyum sağlamıyor araba kendini korumaya alıyor normal parklarıda iptal ediyor dedi gösterdi daha önce böyle birşey başına gelen ve çözüm bulan biri varsa yardımcı olursa çok sevinirim
[Resim: bannerns.png]
cansin128731, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 28-01-2014 tarihinde katılmıştır.
28-01-2014, Saat:22:28
www Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#2
Cvp: amerikan park sorunu (farklı)
abicim basit bir sey aldıysanız kısaca el yapımı onlar arıza lambası yakar ve kısa devre olrak algılayarak parkları ve sinyal yanmaz ama amerikan park modülünüz elektronik ise(acık kapatmalı yada ısık ayarlı) onun sisteme bi zararı yoktur taklasık olarak 8. Aydan beri kullanıyorum hic bir sikintisini görmedim her fio yada öneririm cok yakısıyor
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
28-01-2014, Saat:23:32
www Cevapla
caner67 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4683
Mesajlar: 24
Nereden: 67 Zonguldak
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 24
Kayıt Tarihi: 04-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
RE: amerikan park sorunu (farklı)
aynısı benimde başıma geldi arabayı çalıştırmadan herşey normaldi arabayı çalıştırdıktan sonra senin dediğin gibi normal parklar söndü sadece sinyal çalıştı bizde direk aküden almayı denedik gündüz farı gibi olsun gbi fakat bu seferde kontağı besledi modül tek çözümü sise bağlamak dedi yapan usta bende dedim kalsın ozaman çözümünü bulursan haberim olsun.
[Resim: bannerns.png]
caner67, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 04-03-2013 tarihinde katılmıştır.
29-01-2014, Saat:13:08
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#4
Cvp: amerikan park sorunu (farklı)
ilk aldıgım zmn bendede olmustu basit olanından almıstım taktıgımda aynı sorunu yasadım sonra elektronik devreli olan tek bi modulden 2 tarafa baglanabileninden aldım taktım bir sorun kalmadı cok güzel kullanıyorum
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
29-01-2014, Saat:16:56
www Cevapla
48sk205 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5436
Mesajlar: 8
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 8
Kayıt Tarihi: 28-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: amerikan park sorunu (farklı)
mrboss arkadaşım markası cinsi nedir aldığın malzemenin bi yardımcı olacanmı sana zahmet ? fiyatdada bilgilendirsen iyi olur
29-01-2014, Saat:23:58
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#6
Cvp: amerikan park sorunu (farklı)
abicim amerikan park modülü diye gecer elektronıktır tek bi moduldür marka yoktur fiyatı 30 ıle 40 tl arası fiyattir
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
30-01-2014, Saat:00:05
www Cevapla
cansin128731 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6013
Mesajlar: 2
Nereden: 39 Kırklareli
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 28-01-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
RE: amerikan park sorunu (farklı)
Caner abi bugün bütün gün onunla uğraştım role diye birşey takılıyomuş araca daha önce başına gelmiş olan arkadaşlarda uygulamışlar her hangi bir sorun kalmamış ben daha yaptırmadım yarın erken saatte taktırıcam eğer bir sıkıntı olur veya olmazsa akşamı hemen dönüş yapıcam abi sana
[Resim: bannerns.png]
cansin128731, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 28-01-2014 tarihinde katılmıştır.
30-01-2014, Saat:03:24
www Cevapla
Vosivosi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6021
Mesajlar: 3
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 30-01-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
RE: amerikan park sorunu (farklı)
arkadaşlar bundan birkaç ay önce piyasada satılan o ısınan modüllerden ben de aldım...Araçta hem hata verdi hem de ciddi bir ısınma var o modüllerde.Röle ile arıza giderilse bile ısındıgı için önermiyorum...
40 liraya elektronik ayarlı bir modül aldım .Şu an sorun yok.Problemsiz çalışıyor.Link verebilirim isteyen olursa
[Resim: bannerns.png]
Vosivosi, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 30-01-2014 tarihinde katılmıştır.
30-01-2014, Saat:10:48
www Cevapla
caner67 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4683
Mesajlar: 24
Nereden: 67 Zonguldak
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 24
Kayıt Tarihi: 04-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
RE: amerikan park sorunu (farklı)
cvbını bekliyorum . vosivosi kardeş bana linkini gönderde bide ben bakıyım şuna şimdiden teşekküler .
[Resim: bannerns.png]
caner67, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 04-03-2013 tarihinde katılmıştır.
31-01-2014, Saat:19:01
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#10
Cvp: amerikan park sorunu (farklı)
Google ye otoaksesuarciniz yazin cikar
01-02-2014, Saat:01:54
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Debriyaj ses sorunu omer21 0 1,503 20-10-2023, Saat:16:52
Son Yorum: omer21
  fiorino 1.4 çekiş sorunu marikcan 17 20,206 15-12-2021, Saat:17:25
Son Yorum: hakanhocam
  Hararet sorunu bıyıkfiorino 1 2,302 08-07-2021, Saat:14:30
Son Yorum: bıyıkfiorino
  [Acil] Dizel filtresi sorunu alikoroglu42 4 13,273 22-01-2021, Saat:13:06
Son Yorum: hakan.aktan
  far sorunu imdatt mehmetblt 10 11,255 17-10-2020, Saat:13:18
Son Yorum: nilsan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi