Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OGS HGS Hatalı Geçiş İtiraz
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#1
OGS HGS Hatalı Geçiş İtiraz

OGS - KGS Ekstrelerindeki Hatalı Geçişler ve İtiraz
Aracınızda OGS - KGS kullanıyorsanız ekstrelerinize (ay sonu raporları) dikkat etmenizde fayda var. Ekstrenizde aşağıdaki gibi hatalı geçişler ile karşılaşabilirsiniz.

OGS - KGS hatalı ya da kaçak geçişlerinizi ekstrelerinizden görebileceğiniz gibi http://uygulama.kgm.gov.tr/ihlal/Sayfalar/ihlal.aspx adresinden de sorgulayabilrisiniz.

Eğer hatalı ya da kaçak geçisiniz var ise bu durumda yapmanız gereken;

Karayolları 1. Bölge Müdürlüğü Otomatik Geçiş Sistemi Ana Kontrol Merkezi Başmühendisliği, yani OGS - KGS Müşteri Hizmetlerini 444 11 17 numaradan arayarak itiraz etmektir.

Görevliye, OGS - KGS numaranızı vererek durumu izah ederseniz gereğini telefonda yapıyor. Boş yere banka ve dilekçeyle uğraştırmıyorlar. Paranızı 2-3 iş günü içinde hesabınıza iade ediyorlar.

Not: İtirazlar 45 gün geriye dönük yapılabiliyormuş. 45 günü aşmış hatalı geçişler için bir bardak soğuk su içiyorsunuz.

HGS geçişleri ile ilgili olarak HGS Geçişleri ve İhlalleri adlı yazıya bakabilirisniz.

[Resim: %25C4%25B0%25C3%25A7erik.png]

KAYNAK:Açık Hava Kütüphanesi
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
06-02-2014, Saat:12:20
www Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#2
Cvp: OGS HGS Hatalı Geçiş İtiraz
abilerim bu konu acılmısken sorayım simdi ben aracı alıtken ustünde hgs vardı sökmedim aracın oncekı sahibine ait onu kendi adıma nasıl çevirebilirim yoksa yeniden mi alacam
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
06-02-2014, Saat:18:34
www Cevapla
team146 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2793
Mesajlar: 122
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 122
Kayıt Tarihi: 17-02-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#3
RE: OGS HGS Hatalı Geçiş İtiraz
Yeniden almalisiniz.

GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
07-02-2014, Saat:23:59
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi