Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Bilgi] yıllık masraf?
neve41 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6315
Mesajlar: 12
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 12
Kayıt Tarihi: 10-04-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
yıllık masraf?

herkese merhaba. sitede yeniyim 2011 combi emotion fiorino aldım araç hakkında bilgi almak istiyorum. yıllık bakım, masraf ne kadar acaba??
1.3 ten daha fazlası..
(Son Düzenleme: 10-04-2014, Saat:12:01, Düzenleyen: neve41.)
10-04-2014, Saat:11:59
www Cevapla
gezgin290 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6126
Mesajlar: 227
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 227
Kayıt Tarihi: 24-02-2014


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#2
Cvp: yıllık masraf?
hocam kabaca yazayım sana ben..
bandrol:429tlx2=858tl
sigorta:480tl (yaş grubu uygulamasına göre değişir)30 yaş ve üstü daha ucuz
kasko:1000tl (aracı yeni aldıysan sıfırdan kasko ücreti alınır yani yıllık indirim olmadan)
bakım:200-300tl arası (bakımına göre değişir rutin bakım ayrı ağır bakım ayrıdır)
diğer masraflar:yakıt ne kadar gezersen o kadar para

toplam kabaca 2,600-2,700tl gibi bir rakam oluyor yıllık maliyeti

benim aklıma gelenler bunlar.....
2011 FİORİNO EMOTİON 1.3 M.J. OTOMATİK-CHİPLİ VE ÖFKELİThumbup1
10-04-2014, Saat:12:14
www Cevapla
Kaliska Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4331
Mesajlar: 98
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: NEMO
Yorumları: 98
Kayıt Tarihi: 15-11-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#3
Cvp: yıllık masraf?
gezgin290'a ek olarak birde yıllık muayene ücreti 200 TL eklenebilir.
10-04-2014, Saat:14:03
Cevapla
Levent SARI Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5773
Mesajlar: 516
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 516
Kayıt Tarihi: 27-11-2013


Teşekkür Puanı: 11
Rep Ver:
#4
Cvp: yıllık masraf?
Sigorta 430
kasko 890
muayne 200
vergi 860
bakım felan yazmıyorum her arabanın bakımı vardır.
10-04-2014, Saat:14:51
Cevapla
agrilon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2087
Mesajlar: 327
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 327
Kayıt Tarihi: 20-10-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#5
Cvp: yıllık masraf?
sigorta 230
kasko 460
muayene 2 yıldabir 200
vergi 375
BU KADAR YANİ
10-04-2014, Saat:21:07
Cevapla
tkcabin Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1666
Mesajlar: 380
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: NEMO
Yorumları: 380
Kayıt Tarihi: 12-08-2011


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#6
yıllık masraf?
(10-04-2014, Saat:21:07)agrilon yazdı: sigorta 230
kasko 460
muayene 2 yıldabir 200
vergi 375
BU KADAR YANİ

Valla süper alırkende 8000-10000tl fazla bunuda belirtelimki insanlar yanılmasın dimi


Sent from my iPhone using Tapatalk
(Son Düzenleme: 11-04-2014, Saat:12:44, Düzenleyen: tkcabin.)
11-04-2014, Saat:12:44
Cevapla
qosmio Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3852
Mesajlar: 317
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 317
Kayıt Tarihi: 06-10-2012


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#7
Ynt: RE: Cvp: yıllık masraf?
(10-04-2014, Saat:21:07)agrilon yazdı: sigorta 230
kasko 460
muayene 2 yıldabir 200
vergi 375
BU KADAR YANİ

Hocam senin aracin hususi otomobil geciyor. Alirken peşin peşin masraflarin parasini veriyorsun zaten..

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: beyazfiorino2.jpg]
11-04-2014, Saat:15:16
Cevapla
harun_0045
Unregistered
 
#8
Cvp: yıllık masraf?
Sigorta 196
Kasko 600
vergi 858
muayne 165
egzoz 35
Sigorta, kasko illere göre ve araç sahibinin yaşına göre değişebilir..
Kardeş bunlar banko rakamlar smile bide araç bakımları var tabi bunlarda bakımına ve bayiye göre değişir, hayırlı olsun....
11-04-2014, Saat:15:26
Cevapla
neve41 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6315
Mesajlar: 12
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 12
Kayıt Tarihi: 10-04-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
Cvp: yıllık masraf?
teşekkür ederim hepinize. yazmayı unutmuşum arabam hususi
1.3 ten daha fazlası..
11-04-2014, Saat:18:41
www Cevapla
agrilon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2087
Mesajlar: 327
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 327
Kayıt Tarihi: 20-10-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#10
Cvp: yıllık masraf?
(11-04-2014, Saat:12:44)tkcabin yazdı:
(10-04-2014, Saat:21:07)agrilon yazdı: sigorta 230
kasko 460
muayene 2 yıldabir 200
vergi 375
BU KADAR YANİ

Valla süper alırkende 8000-10000tl fazla bunuda belirtelimki insanlar yanılmasın dimi


Sent from my iPhone using Tapatalk

İkinci el olarak aldıgım için hocam o farkı da ödemedim

(11-04-2014, Saat:18:41)neve41 yazdı: teşekkür ederim hepinize. yazmayı unutmuşum arabam hususi

Hocam hususi olması farketmiyor kamyonet veya otomobil olması fark ediyor..

(11-04-2014, Saat:15:16)qosmio yazdı:
(10-04-2014, Saat:21:07)agrilon yazdı: sigorta 230
kasko 460
muayene 2 yıldabir 200
vergi 375
BU KADAR YANİ

Hocam senin aracin hususi otomobil geciyor. Alirken peşin peşin masraflarin parasini veriyorsun zaten..

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2010 model otomatik 27000 km de 2011 yılında 25bine aldım o farkı ilk sahibi ödemiş peşin peşin
(Son Düzenleme: 11-04-2014, Saat:20:15, Düzenleyen: agrilon.)
11-04-2014, Saat:20:10
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorino Yıllık Masraf Admin 50 81,940 27-01-2016, Saat:20:35
Son Yorum: agrilon

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi