Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Yeni] ADANA'NIN VİZYON'u ;)
StarboyS Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6084
Mesajlar: 2
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2012
Aracı: NEMO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 15-02-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
ADANA'NIN VİZYON'u ;)

[Resim: 2cdg7c1.jpg]
-
[Resim: 11gnijc.jpg]
-
[Resim: 2vhx1fq.jpg]
-
[Resim: 2s6m4d0.jpg]
-
[Resim: w8m6u9.jpg]

YORUMLARINIZI BEKLİUORUM ARKADAŞLAR..
[Resim: bannerns.png]
StarboyS, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 15-02-2014 tarihinde katılmıştır.
13-04-2014, Saat:18:59
www Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#2
Cvp: ADANA'NIN VİZYON'u ;)
Hos geldiniz bence jantlar olmamis cok kucuk araba havada kalmis ve on ve arka camurlultaki siyah folyolar olmamış
13-04-2014, Saat:20:33
Cevapla
saqoline Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3304
Mesajlar: 53
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 53
Kayıt Tarihi: 16-05-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: ADANA'NIN VİZYON'u ;)
Jantlar benim de hoşuma gitmedi. Kaputtaki folyo da hoşuma gitmedi. Ama çamurluk ve kapı altları çok güzel olmuş. Zevk meselesi tabiki. Allah kaza bela vermesin. smile
[Resim: fffff.jpg]

08' Fiorino MultiJet Combi Dynamic | Blue&Me

13-04-2014, Saat:21:44
Cevapla
Expendables Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6076
Mesajlar: 53
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 53
Kayıt Tarihi: 14-02-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: ADANA'NIN VİZYON'u ;)
Tampondaki siyahlarla kaput olmamis yanlar guzel olmus bencede cantlar ufak benimkide oyleydi lastikleri buyuttum yinede zevk meselesi allah kaza bela vermesin
[Resim: bannerns.png]
Expendables, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 13-02-2014 tarihinde katılmıştır.
13-04-2014, Saat:23:06
www Cevapla
atr35 Çevrimdışı
200
çaylaaak
Üye
Uye No: 2106
Mesajlar: 201
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 201
Kayıt Tarihi: 23-10-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: ADANA'NIN VİZYON'u ;)
bu kadar yorum üzerine allah gönlünüze göre versin diyorum kazasız belasız sürüşler smile
14-04-2014, Saat:00:39
Cevapla
white fiocu Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5335
Mesajlar: 206
Nereden: 57 Sinop
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 206
Kayıt Tarihi: 09-08-2013


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#6
Cvp: ADANA'NIN VİZYON'u ;)
Bence jantlar kötü değil 15 inç sanarsam ufak tabi ama görünüşü iyi duruyor 16 yada 17 olsaydı tabiki dikkat çekici olurdu ön kaputa aynı söyleyemem kırmızı logo ve siyah folyo aracını tofaşa benzetmiş smile çamurluklar çok iyi kaput bozuyor sadece dizaynı bu kadar.
2009 Emotion White
14-04-2014, Saat:01:01
Cevapla
alperserkan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5503
Mesajlar: 130
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 130
Kayıt Tarihi: 13-09-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#7
Cvp: ADANA'NIN VİZYON'u ;)
toprak allah kaza bela vermesin güle güle kullan
14-04-2014, Saat:01:32
Cevapla
Levent SARI Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5773
Mesajlar: 516
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 516
Kayıt Tarihi: 27-11-2013


Teşekkür Puanı: 11
Rep Ver:
#8
Cvp: ADANA'NIN VİZYON'u ;)
Bence 5 beş . Güzel olmuş. Güzel günlerde inş.
14-04-2014, Saat:07:28
Cevapla
StarboyS Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6084
Mesajlar: 2
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2012
Aracı: NEMO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 15-02-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
Cvp: ADANA'NIN VİZYON'u ;)
Arkadaşlar Jant oLayı bilinçli olarak 15' olarak kaldı. Cünkü kime sorduysam aracını orjinal degerlerde (performansda) kullanmak istiyorsan orjinali neys o şekilde kullan dediler bende o sebebden 15' jant olarak sadece modeli degiştirdim. Ön kaput ise haklısınız biggrin bende çok düşünmüştüm öncesinde ama oldu bi kere biggrin Yorumlarınız için teşekkürler smile
[Resim: bannerns.png]
StarboyS, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 15-02-2014 tarihinde katılmıştır.
06-05-2014, Saat:18:03
www Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi