Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
cok kucuk bır sey
ismail1989 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6456
Mesajlar: 21
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 21
Kayıt Tarihi: 10-05-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
cok kucuk bır sey

Blushingarkadaslar normal arac kalorıferının dugmesı yanı soguk sıcak cevırme tusunun ıcındekı lamba yanmıyor onu nasıl degıstırebılırım yada nasıl sokebılırım bılen varmı
ismail1989, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 10-05-2014 tarihinde katılmıştır.
10-05-2014, Saat:17:05
www Cevapla
RaneZ Çevrimdışı
200
FİOFİO
Üye
Uye No: 5408
Mesajlar: 712
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 712
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#2
Cvp: cok kucuk bır sey
garantiliyse servise götür sen sökemessin onu.
2012 multijet 1.3 75hp mistik gri



11-05-2014, Saat:00:44
Cevapla
ismail1989 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6456
Mesajlar: 21
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 21
Kayıt Tarihi: 10-05-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: cok kucuk bır sey
ya garantisi yok aslında elektrıkcılere guvenemıyom nasıl olcakkı bu ıs
ismail1989, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 10-05-2014 tarihinde katılmıştır.
11-05-2014, Saat:15:51
www Cevapla
RaneZ Çevrimdışı
200
FİOFİO
Üye
Uye No: 5408
Mesajlar: 712
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 712
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#4
Cvp: cok kucuk bır sey
Bi servise yada sanayiye götür sor fiyatını bakalm hallederler ucuza bence.
2012 multijet 1.3 75hp mistik gri



11-05-2014, Saat:22:54
Cevapla
Emre ÜNSAL Çevrimdışı
200
Emre Ünsal
Üye
Uye No: 5121
Mesajlar: 397
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 397
Kayıt Tarihi: 18-06-2013


Teşekkür Puanı: 11
Rep Ver:
#5
Cvp: cok kucuk bır sey
bendede var o sorun iki tane hafiften vurdummu düzeliyor smile
[Resim: IMG_20140127_164038.jpg]
(Son Düzenleme: 12-05-2014, Saat:00:32, Düzenleyen: Emre ÜNSAL.)
12-05-2014, Saat:00:30
Cevapla
ismail1989 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6456
Mesajlar: 21
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 21
Kayıt Tarihi: 10-05-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: cok kucuk bır sey
desenızya arkadaslar hemen hemen herkeste aynı sorun var neys ebır sekılde halletcez artık benımde vurdunmu yanıyor ama kıl kapıyom olebiggrin:d
ismail1989, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 10-05-2014 tarihinde katılmıştır.
12-05-2014, Saat:21:06
www Cevapla
atr35 Çevrimdışı
200
çaylaaak
Üye
Uye No: 2106
Mesajlar: 201
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 201
Kayıt Tarihi: 23-10-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: cok kucuk bır sey
benimde bugün başladı yönlendirme düğmesi tarafındaki lamba vursanda hiç yanmıyor
19-05-2014, Saat:19:37
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi