(28-02-2011, Saat:13:29)sfr2001 yazdı: bende 2 ay önce 2010 model 2.el emo aldım bugün yarın yaparım deyip erteliyorum hep ihmal hep ihmal umarım bir kazaya bulaşmadan yaparım
aslında birazda k.kartı limitin boşalmasını bekliyorum
Kardeşim ; Araçlarımız bizim gibi orta gelirli olanlar için servet değeri taşır.Yarın ne olacağını kimse bilemez.Sadece trafik kazası olarak da değerlendirmemek lazım.Sel,seylap,park halinde iken çarpma,çatıdan kiremit vs düşmesi,yangın vs. gibi... Bu nedenden kasko yaptırmak gerçekten büyük güvence.. Ne yapıp ne etmeli kaskoyu bir şekilde yaptırmanı öneririm. Gerekirse aksesuar alıp yaptırmak yerine, önceliği kaskoya vermelisin.
İyi sağlıklı kazasız sürüşler.