Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] Ön cam catlağı
Yusuf Eren Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6316
Mesajlar: 13
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 10-04-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Ön cam catlağı

Aracın ön camında ufak çatlaklar var.Bu çatlakları kapatmanın başka bir yolu varmıdır yoksa ön camın değişmesi mi gerek

Aracının camında çatlak olan ve sabah kalktığında aracının camının komple inmiş olduğunu gören bir kaç kişi duydum.

(20-10-2014, Saat:18:46)Yusuf Eren yazdı: Aracın ön camında ufak çatlaklar var.Bu çatlakları kapatmanın başka bir yolu varmıdır yoksa ön camın değişmesi mi gerek değişmesi gerekse ön cam maliyeti nedir

Aracının camında çatlak olan ve sabah kalktığında aracının camının komple inmiş olduğunu gören bir kaç kişi duydum.
[Resim: bannerns.png]
Yusuf Eren, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 10-04-2014 tarihinde katılmıştır.
(Son Düzenleme: 20-10-2014, Saat:21:14, Düzenleyen: Yusuf Eren.)
20-10-2014, Saat:18:46
www Cevapla
mylove_3755 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6275
Mesajlar: 45
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 45
Kayıt Tarihi: 29-03-2014


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#2
Cvp: Ön cam catlağı
Benim arrac ta da var catlak bı sıkıntı yok bı de bı camcı tanıdıktan duymustum bızım fıolara cam ıkı katmıs catlak ıcerdense degısmenızı gerek bıle yok
NASIL MI SEWDİM NE SEN SOR NE BEN ANLATAYIM
20-10-2014, Saat:22:20
www Cevapla
team146 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2793
Mesajlar: 122
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 122
Kayıt Tarihi: 17-02-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#3
RE: Ön cam catlağı
Auto king de tamir yapıyorlar

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
21-10-2014, Saat:19:59
Cevapla
RaneZ Çevrimdışı
200
FİOFİO
Üye
Uye No: 5408
Mesajlar: 712
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 712
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#4
Cvp: Ön cam catlağı
çizdir kardeşim kasislerde büyür.
2012 multijet 1.3 75hp mistik gri



21-10-2014, Saat:20:47
Cevapla
ryancooper Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3444
Mesajlar: 96
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 96
Kayıt Tarihi: 07-08-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#5
Cvp: Ön cam catlağı
arkadaşım korkmana gerek yok komple inmez ama illa yaptırıyım dersen 3m veya meguiars a danış derim
[Resim: bzg46.png]
22-10-2014, Saat:19:46
Cevapla
mrt03mrt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5407
Mesajlar: 269
Nereden: 45 Manisa
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 269
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
RE: Ön cam catlağı
Kaskon varsa yılda bir kez ücretsiz
22-10-2014, Saat:21:59
Cevapla
pegasus_2 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5546
Mesajlar: 161
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 161
Kayıt Tarihi: 23-09-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#7
Cvp: Ön cam catlağı
(22-10-2014, Saat:21:59)mrt03mrt yazdı: Kaskon varsa yılda bir kez ücretsiz

aynen öyle.kaskoyu bozmuyor rahat olabilirsin.
24-10-2014, Saat:18:26
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi