Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] 0 Araç
Yusuf Eren Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6316
Mesajlar: 13
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 10-04-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
0 Araç

0 araç alırken daha uygun (düşük) fiyata almak için ne tür pazarlıklar uygulanır smile Burası Türkiye pazarlıksız hiç bir şey alınmaz smile ve sıfır araç alan arkadaşlar araçlarını alırken ne kadar bir indirim yapabilmişlerdir
[Resim: bannerns.png]
Yusuf Eren, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 10-04-2014 tarihinde katılmıştır.
07-11-2014, Saat:18:36
www Cevapla
my93 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 435
Mesajlar: 247
Nereden: 10 Balıkesir
M.Yılı: 2019
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 247
Kayıt Tarihi: 16-01-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#2
Cvp: 0 Araç
tanış aracılığı en önemli faktör satış sorumlusunu tanıyan bir arkadaşın varsa direk güzzel fiyat veriyorlar aracı alırken biz babamın servis şöförünün selamıyla gitmiştik ilk gidince söylemedik fiyat sorduk işte sonra selamı söyleyince 1.000 tlye yakın indirim yaptı smile babam askeriyede çalıştığı için askeri personel indirimi falan yapıldı 500 tl civarı peşin parayla alsaydık araçı 21.500 gelecekti araç krediyle 24 bine geldi (ötv indirimide vardı biz alırken biggrin ) sonra ilde ki bayilerin hepsinden fiyat alın hatta çevre illerden bile fiyat alabilirsiniz Thumbup1
(2009 multijet 1.3 75hp beyaz )
(2019 multijet 1.3 e6 95hp beyaz )
07-11-2014, Saat:19:11
Cevapla
harun_0045
Unregistered
 
#3
Cvp: 0 Araç
Aracımı sıfır aldım, manisa da 29.900 tlydi, siyah rengi yoktu, iyiki yokmuş bende hemen izmiri aradım orda 31.250 dediler siyah ellerinde bir tane varmış, fiyat yüksek gelmişti, denizliyi ve afyonu aradım, sırayla uşak felen hepsini aradım genelde fiyatlar 29.250 civarıydı, baktım bayiler arası fiyat değişiyo, Antalya alanyayı aradım 29.000 dendi, 28.000 olmazmı dedim para peşin, sıkı bir pazarlıktan sonra 28.000 tl ye 2011 siyah emotion aracımı gidiş geliş 18 saatlik bir yolculuk yaparak aldım smile) Bayiler arası fiyat birbirini hiç tutmuyo dikkat edin ben 2.000 tl indirimle aldım masrafımda git gel 200 tlyi geçmedi smile Bana ucuz araba versinler edirneden karsa her yer manisa smile)
07-11-2014, Saat:19:16
Cevapla
Yusuf Eren Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6316
Mesajlar: 13
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 10-04-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: 0 Araç
banada 2012 yılının temmuz ayında 32.500 dendi gri full+full emotion için 500 tl indirim yaptılar 32.000'e geldi (faiz hariç) şimdide coralla almayı düşünüyorum nasıl daha uyguna gelir diye araştırıyorum.
[Resim: bannerns.png]
Yusuf Eren, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 10-04-2014 tarihinde katılmıştır.
07-11-2014, Saat:22:26
www Cevapla
xaxabe Çevrimdışı
200
FİO
Üye
Uye No: 6514
Mesajlar: 72
Nereden: 45 Manisa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 72
Kayıt Tarihi: 24-05-2014


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#5
Cvp: 0 Araç
manisadan kardeşim nerde oturuyosun
FİORİNO 45
08-11-2014, Saat:00:10
www Cevapla
Yusuf Eren Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6316
Mesajlar: 13
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 10-04-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: 0 Araç
Anlamadım manisa'da fiyatlar daha mı uygun smile İzmirde oturuyoryum smile
[Resim: bannerns.png]
Yusuf Eren, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 10-04-2014 tarihinde katılmıştır.
08-11-2014, Saat:00:13
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Soru] FİORİNO 2015 MULTİMEDYA ARAÇ HALİNDE KULLANILAMIYOR. Bayram95 9 23,552 17-06-2017, Saat:13:54
Son Yorum: umutchatin
  Araç Kredisi Dosya Masrafı İadesi Hakkında Revolution78 27 36,277 25-05-2017, Saat:11:41
Son Yorum: dqokhan
  [Acil] Araç 61 kr yakıyor anormal değil mi ayhaneröz 5 5,512 27-02-2017, Saat:02:01
Son Yorum: volkan_07
  Kazadan sonra araç çalışmıyor Msty_42360 0 2,965 04-02-2017, Saat:17:05
Son Yorum: Msty_42360
  Araç Cam Suyu Deposu Sorunu mehmet_495 7 9,019 01-10-2016, Saat:20:07
Son Yorum: latif

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi