(19-01-2015, Saat:14:09)pegasus_2 yazdı: (19-01-2015, Saat:11:05)mehmet_can_7 yazdı: Arkadaslar aracim 2010 model 140000de daha önce carbon temizligi yapildimi bilmiyorum yaptirmayi düsünüyorüm bi zarari olurmu nasıl ögrenebilirim daha önce yapılıp yapılmadığını
serviste yapıldıysa sorgulatın kaydı vardır
araca hiç bir zararı yok bilakis avantajı var aracın sadece carbon cler yaptırma bu yeterli bir temizlik değil, diğer parcaları temizlemiyor, kurum yerinde duruyor. sağlam bir temizlik yaptır. emme manifoldu ,egzoz manifoldu,tubo temizliğinide yaptır hem yakıttan tasaruf edersin hemde cekişi artar.