Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] SİSLER
likebeeer Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6963
Mesajlar: 11
Nereden: 77 Yalova
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 11
Kayıt Tarihi: 04-03-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
SİSLER

Öncelikle Yalovadan selamlar arkadaşlar.Ben foruma yeni katıldım.Bi kaç problemim var sisler hakkında.Aracım 1.3 Combi Dynamic Modeli.Orjinalinde Sisler olmadığı için benden önceki sahibi sis yerlerini açtırmış sisleride almış fakat sis ayağı gibi cart curt bi kaç malzeme eksikmiş sisleri nasıl taktırabilrim sizce ? ve sisleri xenon yapmak istiyorum hafif bi mavi görünüm olsun diye nasıl olabilir . Şimdiden Teşekkürler.

[Resim: IMG_1990.jpg]

[Resim: IMG_2375.jpg]
(Son Düzenleme: 07-03-2015, Saat:13:08, Düzenleyen: likebeeer.)
07-03-2015, Saat:12:43
Cevapla
karadeniz36 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6924
Mesajlar: 16
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 16
Kayıt Tarihi: 06-02-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
RE: SİSLER
Servistw yaptiracan gecen ay ben sordum kozyatagi armada 400 tl dediler her sey icinde
07-03-2015, Saat:14:56
Cevapla
RecepAbi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6876
Mesajlar: 53
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 53
Kayıt Tarihi: 03-01-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: SİSLER
tampon sökülcek elektrik tesisatı çekilecek 300 lira civarı yapıyor
07-03-2015, Saat:23:42
Cevapla
likebeeer Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6963
Mesajlar: 11
Nereden: 77 Yalova
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 11
Kayıt Tarihi: 04-03-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: SİSLER
Arkadaslar ilk önce ilgilendiğiniz için teşekkürler.Fakat servise götürdük tampon değişimini önerdiler bizde kabul etmedik. Gördüğünüz gibi sis yerleri acık sis farlarımda mevcut tesisat için internette arastırma yaptım bütün malzemeleri buldum.Sis bağlantı ayağı,Sis çerçevesi,sis farı tesisatıiçin gerekli kablo türü seyler.Bunları kendim alıp bi elektirikçiden taksam olur mu işe yarar mı ?
08-03-2015, Saat:00:56
Cevapla
likebeeer Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6963
Mesajlar: 11
Nereden: 77 Yalova
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 11
Kayıt Tarihi: 04-03-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: SİSLER
Farklı bi düşüncesi olan var mı?
10-03-2015, Saat:01:50
Cevapla
Rüzgar53 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3336
Mesajlar: 377
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 377
Kayıt Tarihi: 30-05-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#6
Cvp: SİSLER
Evet yarar zaten bunların arkasındada bağlantı yerleri var montajı güzel yaptırırsan orjinal gibi olur içeriye bi tuş yaptırırsın onunla yanar söner 001_rolleyes
12-03-2015, Saat:12:37
Cevapla
RecepAbi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6876
Mesajlar: 53
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 53
Kayıt Tarihi: 03-01-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: SİSLER
(10-03-2015, Saat:01:50)likebeeer yazdı: Farklı bi düşüncesi olan var mı?

Ben sanayide yaptırdım sis yuvası,sis lambası ampül vs 300 liraya hallettim.

Ön sisler için ayrıca düğme koydum arka sislerden bağımsız bir şekilde yanıyor smile
12-03-2015, Saat:13:02
Cevapla
Rüzgar53 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3336
Mesajlar: 377
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 377
Kayıt Tarihi: 30-05-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#8
Cvp: SİSLER
300 TL bence bayağı çok sis lambaları aparatlarıyla beraber max 100 tl 100 tl de işçilik diyeyim abartarak 200 Ankaradaysan bi kaç yer önerebilirim.
12-03-2015, Saat:14:30
Cevapla
likebeeer Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6963
Mesajlar: 11
Nereden: 77 Yalova
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 11
Kayıt Tarihi: 04-03-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
Cvp: SİSLER
(12-03-2015, Saat:14:30)Rüzgar53 yazdı: 300 TL bence bayağı çok sis lambaları aparatlarıyla beraber max 100 tl 100 tl de işçilik diyeyim abartarak 200 Ankaradaysan bi kaç yer önerebilirim.

Öncelikle teşekkürler. Ankarada değilim fakat malzemeleri buldum sence bunlarla halledebilir miyim ayrıca sis çerçeveleri gerekli mi ? Kötü durur diye düşünüyorum.
Şunları buldum ;

https://unluoto.com.tr/urunler/1672/sis-...ag-fiorino-
https://unluoto.com.tr/urunler/1673/sis-...ol-fiorino
https://unluoto.com.tr/urunler/3225/h1-n...eren-ampul
https://unluoto.com.tr/urunler/1682/sis-...ag-fiorino-
https://unluoto.com.tr/urunler/1683/sis-...ol-fiorino
13-03-2015, Saat:19:21
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#10
Cvp: SİSLER
Arkadaşım aldığın ürünler yeterli hatta Sis Çerçevesi Sağ- sol Fiorino bunları kullanmaya bile gerek yok, 5-6 araca takdırdım öyle bir parça almadım, ayrıca montajı için tamponun sökmeye gerek yok, usta bir oto elektrikçi işini halleder... Bu arada bir ad açma kapama anahtarınada ihtiyacın var. Selamlar
13-03-2015, Saat:19:30
www Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi