|
[Yeni] Fiorinomun başının belasıyım :D
|
mclonely
|
||||||||||
| 27-04-2015, Saat:21:34 |
|
ßatuhan
|
|
||||||||||
| 27-04-2015, Saat:21:39 |
|
mclonely
|
|
||||||||||
| 28-04-2015, Saat:02:53 |
|
ßatuhan
|
|
||||||||||
| 28-04-2015, Saat:18:23 |
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi






En çok istediğim şey bir USBli teyp yaptırmak lakin babamı bu konuda hala ikna edemedim ( adamın önüne iki kere kaza yapıp gidince öyle oluyor tabii.
)![[Resim: IMG_6166.jpg]](http://s30.postimg.org/dl84glfot/IMG_6166.jpg)
![[Resim: 11148613_1110856122264189_8285519480788288042_n.jpg]](http://s11.postimg.org/gkqbs5ldb/11148613_1110856122264189_8285519480788288042_n.jpg)