Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bakımdan sonra yakıt artması
latif Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7121
Mesajlar: 110
Nereden: 04 Ağrı
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 110
Kayıt Tarihi: 17-06-2015


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#1
bakımdan sonra yakıt artması

Herkese merhabalar arkadaşlar ben aracımı 8 binde bakıma götürdüm bakımda motor yağı yağ filtresi ve hava filtresi değişti ve bakımdan sonra yakıtim biraz artı şehir içi 7lt civarındaiken şimdi 8 litre yakmaya basladi acaba yağ yeni olduğu içinmi yada başka bişeydenmi yardımlarınızı bekliyorum teşekürler .
23-10-2015, Saat:21:12
Cevapla
murat 37 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 207
Mesajlar: 19
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 19
Kayıt Tarihi: 19-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: bakımdan sonra yakıt artması
Bakımla ilgisi olduğunu zannetmiyorum. Son günlerde havaların soğumasının etkisi olabilir. Sabahları motor soğukken bir de kısa mesafede kullanıyorsanız araç fazla yakar. Kendi aracımdan biliyorum. Soğuk havada ş. içi tüketimi 1 lt civarı artıyor.
24-10-2015, Saat:00:47
Cevapla
latif Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7121
Mesajlar: 110
Nereden: 04 Ağrı
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 110
Kayıt Tarihi: 17-06-2015


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#3
Cvp: bakımdan sonra yakıt artması
Şehir dışıda artı hem havalarda o kadar aşırı soğumadı daha sizin şehir dışı şu an ne kadar yakıyor?
24-10-2015, Saat:22:07
Cevapla
murat 37 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 207
Mesajlar: 19
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 19
Kayıt Tarihi: 19-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: bakımdan sonra yakıt artması
Şehir dışı 5-5,5 lt civarı yakıyor. Sizinki bir ihtimal yakıttan da olabilir. Eğer kullanıyorsanız katkılı motorinler euro dizele göre daha ince olduğundan daha çabuk bitirebiliyor. Bir de farklı marka ve katkısız euro dizel kullanarak deneyin.
(Son Düzenleme: 26-10-2015, Saat:23:53, Düzenleyen: murat 37.)
26-10-2015, Saat:23:46
Cevapla
latif Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7121
Mesajlar: 110
Nereden: 04 Ağrı
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 110
Kayıt Tarihi: 17-06-2015


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#5
Cvp: bakımdan sonra yakıt artması
ben yakıtı opetten alıyorum aracı aldığım günden beri,euro dizel ultra force siz hangi yakıtı kullanıyorsunuz?geçenlerde 460 km uzun yol yaptım hızım 120-130un altına düşmedi yol kötüydü 100km de 6 lt yaktı 28litre.
(Son Düzenleme: 27-10-2015, Saat:14:14, Düzenleyen: latif.)
27-10-2015, Saat:14:09
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Video [Acil] Yakıt Göstergesinin Düzgün Çalışmaması sniper772 0 1,333 20-11-2022, Saat:03:07
Son Yorum: sniper772
  yakıt tüketimi çok yükseldi celaloney 1 4,618 28-06-2020, Saat:00:19
Son Yorum: Nemesis
  Lastik basinci ve yakit tuketimi bandaleros 13 20,112 11-02-2019, Saat:17:22
Son Yorum: Sivri
  YAKIT ÖLÇME A-B TRİPLERİNDEN HANGİSİNE BAKILIR TurgutReis 3 5,910 09-04-2017, Saat:21:55
Son Yorum: yuromer
  Yakıt Katkısı Nedir? Ne İşe Yarar? MCaner 0 3,688 12-03-2017, Saat:13:54
Son Yorum: MCaner

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi