Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] Kalorifer
44fio Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7371
Mesajlar: 2
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 21-12-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Kalorifer

Slm bende 2009 model 1.3 active combimix fiorino var geçen sene kaza yaptık aracın klıma hortumları radyatörler vs hep değişti ama şimdi aracım eskisi gibi soğutmuyor ve ısıtmıyor klima gazı da yeni napmalıyım ?
[Resim: image.jpg]
21-12-2015, Saat:15:35
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  kalorifer sadece kendini ısıtıyor aras36 31 42,271 05-11-2013, Saat:19:05
Son Yorum: RaneZ

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi