Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2011 Otomatık Aracımı Satıyorum
lojistik9p Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2947
Mesajlar: 94
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 94
Kayıt Tarihi: 13-03-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#1
2011 Otomatık Aracımı Satıyorum

Arkadaşlar aracımı satıyorum sahibinden ian numaram : 273384312. Daha yeni almıştım 2 ay olmuştu, o kadar da uğraştım arabanın aksesuarlarıyla, özelliklede AUX kablosuylawink Ama hanım kullanamadı o yüzden satıyorum...
14-02-2016, Saat:12:50
Cevapla
ayhaneröz Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7345
Mesajlar: 45
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 45
Kayıt Tarihi: 03-12-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
RE: 2011 Otomatık Aracımı Satıyorum
ılan yokki
02-08-2016, Saat:13:31
Cevapla
lojistik9p Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2947
Mesajlar: 94
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 94
Kayıt Tarihi: 13-03-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#3
Cvp: RE: 2011 Otomatık Aracımı Satıyorum
(02-08-2016, Saat:13:31)ayhaneröz yazdı: ılan yokki

14 şUBATTA yazdığım bir mesajdı arkadaşım, sen 6 ay sonra bakmışşsınsmile Aracı sattımsmile 6 ay öncesmile
(Son Düzenleme: 04-08-2016, Saat:23:38, Düzenleyen: lojistik9p.)
04-08-2016, Saat:23:38
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Bilgi] Fiorino otomatik garanti uzatma Fatihz06 1 2,606 07-10-2020, Saat:23:08
Son Yorum: Nemesis
  [Acil] ANKARA İÇİ OTOMATİK VİTES FİORİNO ARIYORUM sadelik 0 4,392 12-08-2018, Saat:17:54
Son Yorum: sadelik
  fiorinomu satıyorum isoskeisos 1 5,178 19-02-2018, Saat:22:49
Son Yorum: TURUNCU 16
  SATILIK 2015 MODEL OTOMATİK FİO mrtaysi 1 5,095 19-02-2018, Saat:22:49
Son Yorum: TURUNCU 16
  TEMİZ 2011 FİORİNO OTOMATİK gezgin290 0 3,672 28-02-2017, Saat:12:26
Son Yorum: gezgin290

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi