(29-05-2016, Saat:14:33)BaSKaN yazdı: (29-05-2016, Saat:11:37)lojistik9p yazdı: (28-05-2016, Saat:23:21)ikon09 yazdı: S.a
Kardesim bosaltma degil...demir petekli bir cakma duzen takiyorlar...gerisi bu hadi hayirli isler..
A.S. Yok yok hocam bir şey takmayacak sadece içindeki filtreyi kırarak temizleyecek, boşaltacak. Parça ilave bir şey yok. Forumda da kimsenin bu konuda bilgisinin olmaması da ilginç
Sanırım pazartesi sanayiye gidip soracağım bir iki yere daha, gelişmeler hakkında bilgi veririm...
Bana kalırsa, eskisini oksijenle kesip içini boşalttıktan sonra, tekrar kapatıp kaynaklayacagına Arkadaşın dediği gibi Çakma bir parça Yani içi boş, ama katalizör görünümlü bir parça takılması daha mantıklı, diğer türlü, kaynak izleri belli olur ve dikkat çeker, ayrıca o kaynak yerlerinden zamanla çürüme yapar, Ben bu tür bir işlemi başka bir aracımda yapmıştım, ciddi ciddi performans artıyor tecrbeyle sabittir..
En sonunda cumartesi günü işlemi yaptırdım, kaynakla kesilip içindekiler çıkartıldı. Tekrar kaynak yapıldı ve kaynak yeri zımparalandı belli olmuyor. Ya inanamadım arabayı şimdiye kadar resmen birisi arkadan çekiyormuş

Çok farketti daha da bi sevdim arabayı bu atiklik farkıyla. 50 Tl de para verdi üzerine. Muayeneden geçmezse eğer tüm masraf bana ait gel yenisini takacağım diyor adam

Ama araba cidden atikleşti, daha önce 2. viteste bayıldığı, 1'e düştüğü yeri 2 ile çıkyor şimdi. Tavsiyeleriniz için teşekkürler.. saygılar...