Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
YAKIT SORUNUM
serdar06 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7573
Mesajlar: 5
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 5
Kayıt Tarihi: 10-06-2016


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
YAKIT SORUNUM

2013 emotion euro 5 aracimi alali 1 ay oldu aldigimda 37 kurus yakiyordu yag bakimini yaptirdim partikul temizligi konvektor temizligi yaptirdim orjial ebatta (195×55×16)sifir lastik aldim suan 30 kurusa indi ayni aracin bos modelini kullanan arkadaslarim bakimsiz araclari bile 22 24 kurus yakarken benim arac neden bu kadar yakiyor anlamiyorum fikri olan varsa yardimlarinizi bekliyorum
03-07-2016, Saat:17:22
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#2
RE: YAKIT SORUNUM
Sevgili serdar, Öncelikle bayramını kutlarım... Problemine gelince fazla tasa etmen için bir sebep yok... Forumda yakıt tüketimi ile ilgili bir çok makale yayınladık. eğer bunları inceleyecek olursan senin için bayağı faydalı olacak. sevgiyle kal tekraren hayırlı bayramlar...
05-07-2016, Saat:12:11
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  2012 Fiat fiorino Yakıt durumu umutodul 128 199,518 08-02-2022, Saat:21:34
Son Yorum: Tabak775
  güncel yakıt tüketimi selo006 0 1,769 07-02-2022, Saat:21:16
Son Yorum: selo006
  NEMO YAKIT DOLUMU GEREKİYOR UYARISI? eyerain 0 2,816 27-01-2021, Saat:11:04
Son Yorum: eyerain
  YAKIT TÜKETİMİ TCetin35 1 3,155 24-10-2020, Saat:10:09
Son Yorum: Nemesis
  Fiorino Yakıt Tüketimi drlozn 12 22,806 05-07-2019, Saat:14:06
Son Yorum: ulas55

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi