Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ses
vlkanozclk Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7611
Mesajlar: 2
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 08-07-2016


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
ses

Selamın aleyküm hayırlı bayramlar cümleten herkese, 12 model 1.3 combi var peder bey bugün çakıl yolunca girmiş köyde geldiğinde makasların ordan ses geliyordu her zaman gelmiyor fakat durduğum da ve vites araların da gibi geldi bana konu üzerinde fikri olan yorum yaparsa sevinirim, napmam gerekir sizce
08-07-2016, Saat:03:14
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi