Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Yeni] çorludan selamlar...
ulas55 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7671
Mesajlar: 19
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 19
Kayıt Tarihi: 26-09-2016


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Shocked  çorludan selamlar...

[Resim: 1y0vsszsw]

slm arkadaşlar yeni bir fiorinocu olarak aranıza yeni katıldım aracımı alalı henüz 1 ay oldu aracımı izmirden aldım.Aracım 2013 model 1,3 multijet dynamıc 75 hp olan modelidir aracımı 55000 km de aldım otomobil ruhsatlıdır.Fiyat olarak 39000 tl fiyat ödedim alırken de detaylı ekpertiz yaptırarak aldım ilk sahibinden aracım gayet temiz hiç yükde kullanılmamış bi araç herşeyi temiz çıktı içime sinerek aldım.İzmir çorlu arasında yolculuk yaptık yakıt olarak da geyet iyi klima sürekli açık 3 kişi geldik sürekli 90-110 km arası hızlarda ortalama 4,9-5,2 yakıyor araç bana normal gibi geldi size sorum aracın fiyatı modeline göre uygunmudur bide araç 58000 oldu km 60000 km de neler yaptırmam gerek ekstra bişiy yapmam gerekirmi yağ bakımından hariç yorumlarınız için şimdiden tşk ederim foto yüklemek istedim fakat ilgili yükleme seçeneğini bulamadım...

herkese iyi forumlar... smile smile smile 001_unsure
en güzeli tabiki senin olandır.... smile
(Son Düzenleme: 27-09-2016, Saat:00:14, Düzenleyen: ulas55.)
26-09-2016, Saat:21:39
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi