Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Otomobil Ruhsatlı Fiorino Alacagım Ama Kamyonet Ruhsatlı Mı Almalıyım?
Yousuffer Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7705
Mesajlar: 1
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2016
Aracı: DİĞER
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 08-12-2016


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Otomobil Ruhsatlı Fiorino Alacagım Ama Kamyonet Ruhsatlı Mı Almalıyım?

Arkadaşlar abiler kardeşler selam,
Ailemiz için fiorino begendik ve bu h.içi alacagız fakat bikaç bilgi danışmak istiyorum size. Daha önce hb ford arabam vardı fakat hiç ticari sınıf araç almadım. Halihazırda motosikletim var ve ben onu kullanıyorum arabayı ailem için alıcam ama ben kullanıcam. Kamyonet ruhsatlı birçok araç var src ve k ehliyet gerekiyor sanırım ve her yıl muayeneye giriyor yanlış mı biliyorum? Bende sadece b sınıfı ehliyet var bu yuzden otomobil ruhsatlılara bakıyorum. 1.3 emotion paket bitane buldum yakın çevrede almadan önce dikkat etmemiz gerekenler nedir? 2012-2015 10.000 ila 90.000 km bir fiorinoya max kaç para verilmelidir sizce?


Değerli bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.
08-12-2016, Saat:16:45
Cevapla
tkcabin Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1666
Mesajlar: 380
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: NEMO
Yorumları: 380
Kayıt Tarihi: 12-08-2011


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#2
RE: Otomobil Ruhsatlı Fiorino Alacagım Ama Kamyonet Ruhsatlı Mı Almalıyım?
(08-12-2016, Saat:16:45)Yousuffer yazdı: Arkadaşlar abiler kardeşler selam,
Ailemiz için fiorino begendik ve bu h.içi alacagız fakat bikaç bilgi danışmak istiyorum size. Daha önce hb ford arabam vardı fakat hiç ticari sınıf araç almadım. Halihazırda motosikletim var ve ben onu kullanıyorum arabayı ailem için alıcam ama ben kullanıcam. Kamyonet ruhsatlı birçok araç var src ve k ehliyet gerekiyor sanırım ve her yıl muayeneye giriyor yanlış mı biliyorum? Bende sadece b sınıfı ehliyet var bu yuzden otomobil ruhsatlılara bakıyorum. 1.3 emotion paket bitane buldum yakın çevrede almadan önce dikkat etmemiz gerekenler nedir? 2012-2015 10.000 ila 90.000 km bir fiorinoya max kaç para verilmelidir sizce?


Değerli bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Src ve k belgesi gerekmiyor bunu bastan soyleyeyim karar konusunda ise soyle soyleyim aradaki fiyat farki ile yillik yapilacak masraflar arasindaki farki karsilastir ona gore karar ver derim

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
08-12-2016, Saat:22:55
Cevapla
volkan_07 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7634
Mesajlar: 11
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 11
Kayıt Tarihi: 10-08-2016


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
RE: Otomobil Ruhsatlı Fiorino Alacagım Ama Kamyonet Ruhsatlı Mı Almalıyım?
ben şu an src kursuna gidiyorum. kendin istediğin yükünü taşıyabilirsin. ama iş ticarete girdimi src devreye giriyor. en basitinden kendi eşyalarını taşırken komşun şu benim eşyayıda taşıyalım dedi mi src devreye giriyor. ama tabi bu yönetmelik. komşunun eşyasını taşısanda benim dersin geçersin. srcyi kafaya takma. birde aile için fiorino almak ne kadar mantıklı bilemiyorum. bu araçlar yük taşımak için üretildiğinden aracın arkası çok zıplıyor. arka koltukta oturanların içi dışına çıkıyor. vergiside şu an 6 aylık 498,50 tl. ocakta muhtemelen zamlancak. saygılar..
20-12-2016, Saat:15:14
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Bilgi] Fiorino ses izolasyonu TP-TARIK 2 3,490 22-05-2021, Saat:13:38
Son Yorum: Nemesis
  Kamyonet mi Panelvan mı? Luvi24 3 9,429 25-05-2016, Saat:22:05
Son Yorum: tkcabin
  [Soru] Fiorino almayı düşünüyorum aklımda sorular var ? Utku Gül 24 30,195 01-12-2015, Saat:00:03
Son Yorum: tkcabin
  teknoseyirden fiorino incelenmesi !! RaneZ 1 6,999 28-08-2015, Saat:15:10
Son Yorum: Admin
  S.A Fiorino Alıcam YARDIM EDER MİSİNİZ! Feyier 11 18,523 06-02-2015, Saat:03:16
Son Yorum: my93

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi