Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Yeni] 2011 1.3 multijet fiorino LÜTFEN YARDIM
mst2326 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7883
Mesajlar: 1
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2016
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 22-08-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Sad  2011 1.3 multijet fiorino LÜTFEN YARDIM

Arkadaşlar merhaba aracım 1.3 multijet 2011 fiorino aracım biraz fazla yakmaya başladı ve ıslık sesi gibi bir ses var ancak aşırı rahatsız edecek kadar değil.Hava filitresine bakayım dedim ancak havafilitresinin kutusunu usta tam yerine oturtmamış yada yan sanayi kullanılmış.hava filitresinin yan sanayi olmasında bir sakınca varmı
(Son Düzenleme: 24-08-2017, Saat:13:25, Düzenleyen: mst2326.)
22-08-2017, Saat:18:11
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  yardım aracı yeni aldım ali4646 0 571 23-03-2025, Saat:22:16
Son Yorum: ali4646
  [Soru] Fiat Fiorino 2011 Rölantide Ses mamiga52 0 1,585 01-04-2024, Saat:17:16
Son Yorum: mamiga52
  [Soru] Yeni Fiorino 2017 Makyajlı Tampon Eski Kasaya uyarmı ? ozelburak 1 8,262 27-04-2023, Saat:15:29
Son Yorum: Hasoo48
  [Önemli] Fiorino Çalışıp Stop Ediyor. kbdeste 1 4,375 27-04-2023, Saat:15:26
Son Yorum: Hasoo48
  Fİat Fiorino debraj ve direksiyon sertliği. onurcpgl 5 15,298 27-02-2023, Saat:13:59
Son Yorum: xkimyagerx

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi