Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yeni Katılım
mert_er7 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7931
Mesajlar: 1
Nereden: 10 Balıkesir
M.Yılı: 2016
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 10-11-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Yeni Katılım

Dün İtibariyle 2016 model fiat fiorino premio beyaz ile aranıza katılmış bulunmaktayım.
15 gün önce son dakika da almaktan vazgeçmiştim ama son günlerde bolca test etme şansım oldu ve sonunda aldım aracı.
Şimdiden forumdaki tum paylaşımlar için teşekkürler umarım sağlam bilgi alışverişi gerçekleşir.
İyi Günler
(Son Düzenleme: 23-11-2017, Saat:08:18, Düzenleyen: mert_er7.)
10-11-2017, Saat:08:59
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#2
Yeni Katılım
Selam hoş geldiniz. Hayırlı olsun doğru kararı vermişsiniz.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
20-01-2018, Saat:20:46
Cevapla
bilgingns Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7990
Mesajlar: 4
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 16-02-2018


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: Yeni Katılım
Herkese merhaba gruba yenı katıldım smile
16-02-2018, Saat:13:12
Cevapla
bilgingns Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7990
Mesajlar: 4
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 16-02-2018


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Yeni Katılım
Aracım 2011 model fiorino emotion


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
16-02-2018, Saat:13:15
Cevapla
Nemesis Çevrimdışı
200
DeathSlayer
*****
Moderator
Uye No: 5891
Mesajlar: 281
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 281
Kayıt Tarihi: 25-12-2013


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#5
Yeni Katılım
hosgeldiniz forumumuza iyi gunlerde kullanin

SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: PWlWqx.jpg]
16-02-2018, Saat:13:39
Cevapla
bilgingns Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7990
Mesajlar: 4
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 16-02-2018


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Yeni Katılım
Tesekkurler arcıma ekran almak ıstıyorum ekran satan bırılerı varmı acaba


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
16-02-2018, Saat:14:01
Cevapla
Nemesis Çevrimdışı
200
DeathSlayer
*****
Moderator
Uye No: 5891
Mesajlar: 281
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 281
Kayıt Tarihi: 25-12-2013


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#7
Yeni Katılım
satan hakkinda bilgim yok forumu bi arastir olmadi atakantunning var ordan bakabilirsin fiyatlari uygun

SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: PWlWqx.jpg]
16-02-2018, Saat:14:55
Cevapla
bilgingns Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7990
Mesajlar: 4
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 16-02-2018


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
Yeni Katılım
Tesekkurler ustam


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
16-02-2018, Saat:16:07
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Star [Yeni] Yeni Üyee ? hidayet060 0 2,649 02-03-2017, Saat:21:52
Son Yorum: hidayet060
  Yeni aracımla aranızdayım ERSİN ALBABA 4 4,918 23-12-2015, Saat:22:02
Son Yorum: BaSKaN
  Yeni üye kaydı ? Dede fio19 1 3,489 22-05-2015, Saat:22:10
Son Yorum: Dede fio19
  YENİ ÜYE brkime 0 3,185 05-03-2015, Saat:01:58
Son Yorum: brkime
  Izmir'den yeni uye. Merhaba herkese b.akcay 3 4,421 21-02-2015, Saat:20:11
Son Yorum: b.akcay

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi