Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İzmir'den Merhaba...
blue35 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7960
Mesajlar: 4
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 31-12-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
İzmir'den Merhaba...

Merhaba herkese, aranıza İzmir'den katılıyorum. 

Catering işimiz nedeniyle ticari alanda Fıorıno 1,3 75hp  Emotıon araç satın aldık 65bin kmde..

Aracımı daha iyi tanımak için araştırma yaparken forum sitenizi gördüm ve üye olup sizlerin arasına katılmak istedim..
31-12-2017, Saat:00:56
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#2
İzmir'den Merhaba...
Selam aramıza hoş geldiniz. Tam sizin işinize göre hızlı ve çevik tir araçlarımız. Hayırlı olsun allah kaza bela vermesin. İyi günlerde kullanın.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
20-01-2018, Saat:20:40
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  merhaba aliNf 0 2,110 21-07-2025, Saat:14:57
Son Yorum: aliNf
  Merhaba Dostlar ozgur1i 0 881 21-03-2024, Saat:21:50
Son Yorum: ozgur1i
  Merhaba Borata 0 935 30-01-2024, Saat:00:50
Son Yorum: Borata
Wink [Yeni] Herkese merhaba! KeremAltın 0 1,222 30-06-2023, Saat:02:17
Son Yorum: KeremAltın
  merhaba ripple* 2 6,009 27-09-2018, Saat:13:49
Son Yorum: fıorinocuu1

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi