Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ağır Hasarlı
karinca123 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8446
Mesajlar: 1
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 13-06-2021


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Ağır Hasarlı

selamlar herkese

arkadaşlar bi araç var kmsi epey düşük ve fotoğraflarda güzel diri görünüyor. sadece tek sorunu ağır hasar kayıtlı olması kazası ve ne olduğuna dair bir fikrim yok. sizce ağır hasar kayıtlı bi araç düşünülür mü? fikirleriniz önemli teşekkürler
13-06-2021, Saat:10:46
Cevapla
Nemesis Çevrimdışı
200
DeathSlayer
*****
Moderator
Uye No: 5891
Mesajlar: 281
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 281
Kayıt Tarihi: 25-12-2013


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#2
RE: Ağır Hasarlı
bence hic bilasma derim
[Resim: PWlWqx.jpg]
14-06-2021, Saat:17:00
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi