Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yakıt kesici devre dışı
Beycafe Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8561
Mesajlar: 2
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2009
Aracı: NEMO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 29-03-2023


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Yakıt kesici devre dışı

2009 1.4 HDI Nemo aracım <yakıt kesici devre dışı > ikazı veriyor, çalışmıyor. Lütfen yardımlarınızı bekliyorum.
29-01-2024, Saat:01:03
Cevapla
astra Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8588
Mesajlar: 2
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2014
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 04-01-2024


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: Yakıt kesici devre dışı
(29-01-2024, Saat:01:03)Beycafe yazdı: 2009 1.4 HDI Nemo aracım <yakıt kesici devre dışı > ikazı veriyor, çalışmıyor. Lütfen yardımlarınızı bekliyorum.

Araç muhtemelen aşırı sarsıntılı çalışıyor ve çarpışma sensörü devreye giriyor. Baskı balata bitmiş. 5 dk bekleyince tekrar çalışır.
05-02-2024, Saat:18:44
Cevapla
Beycafe Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8561
Mesajlar: 2
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2009
Aracı: NEMO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 29-03-2023


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: Yakıt kesici devre dışı
Bugun yine aynı ikazı verdi ama araç çalıştı. Yakıt kesici resetleme nasıl yapılıyor, bu konuda bilgisi olan varmı âcaba.!?
15-05-2024, Saat:19:46
Cevapla
ozzyyyhna Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8615
Mesajlar: 2
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2009
Aracı: BİPPER
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 19-09-2024


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
RE: Yakıt kesici devre dışı
kontağı cevirdiğin zaman sinyaleri sen yakmadan devreye giriyor mu giriyor ise yanan tarafa sinyali açıyorsun
19-09-2024, Saat:14:24
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Bug ortalama yakıt tuketımı ????? sercan77 11 14,237 09-04-2012, Saat:18:19
Son Yorum: sercan77

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi