(25-03-2011, Saat:23:12)EsraydıN yazdı: Ateş gibi yakıcı..yıldız gibi parlak.pırlanta gibi göz alıcı..fio kırmızısının kısa tarifi maşallah emeğine sağlık deymiş valla..
Müthiş yorum çok teşekkür ederim

(25-03-2011, Saat:23:27)Admin yazdı: Allah kaza bela vermesin güzel olmuş hangi ürün ne marka ürün resminide fiyatınıda uygulamayı nasıl yaptığını anlatırsan bilmeyenler öğrensin
şuan saat geç oldu yarın aracımı bir aksilik olmazsa camlarına film çektirmeye götürücem , oradanda gelince ürünün ve uygulama şeklinin fotoğraflarını paylaşıyım o zaman açıklamalı bir şekilde

çok teşekkür ederim..saygılar