Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Polish çektik biz !
UH088 Çevrimdışı
200
SEKA.
Üye
Uye No: 648
Mesajlar: 118
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 118
Kayıt Tarihi: 18-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Wink  Polish çektik biz !

Bugün Eskişehirde hava güzeldi , bizde polish çekelim dedik , umarım beğenirsiniz ... bunlar polish'i açmadan önce biggrin [Resim: 2aj409g.jpg] [Resim: 2v9brsl.jpg][Resim: 2yycmea.jpg][Resim: aw56bl.jpg]
bunlarda açtıktan sonra.. biraz terledim ama deydi doğrusu..[Resim: 28gt8ht.jpg][Resim: 11guhkx.jpg][Resim: xm73mf.jpg][Resim: infgna.jpg] yorumlarınızı bekliyorum..cool
seka Thumbup1 -selçuk-
25-03-2011, Saat:18:06
Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#2
RE: Polish çektik biz !
oooo süper olmuş gıcır gıcır smile
25-03-2011, Saat:18:12
Cevapla
guro Çevrimdışı
200
Gürol
Üye
Uye No: 195
Mesajlar: 183
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 183
Kayıt Tarihi: 17-12-2010


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#3
RE: Polish çektik biz !
Yanıyor yanıyorsmile maaşallah Allah kaza bela vermesin...
2012 Fiorino Emotion.
25-03-2011, Saat:18:12
Cevapla
UH088 Çevrimdışı
200
SEKA.
Üye
Uye No: 648
Mesajlar: 118
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 118
Kayıt Tarihi: 18-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
RE: Polish çektik biz !
Ben pazar günü üniversite sınavına giricem ama uğraştığım şeye bakın biggrin teşekkür ederim cümlemize kazasız belasız sürüşler inş..
seka Thumbup1 -selçuk-
25-03-2011, Saat:18:19
Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#5
RE: Polish çektik biz !
şimdiden bol şans umarım istediğin neticeyi alırsın
25-03-2011, Saat:19:11
Cevapla
UH088 Çevrimdışı
200
SEKA.
Üye
Uye No: 648
Mesajlar: 118
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 118
Kayıt Tarihi: 18-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
RE: Polish çektik biz !
Saol abi Allah razı olsun , çok çok teşekkür ettim saol valla biggrin
seka Thumbup1 -selçuk-
25-03-2011, Saat:20:04
Cevapla
EsraydıN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 622
Mesajlar: 146
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 146
Kayıt Tarihi: 14-02-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#7
RE: Polish çektik biz !
Ateş gibi yakıcı..yıldız gibi parlak.pırlanta gibi göz alıcı..fio kırmızısının kısa tarifi maşallah emeğine sağlık deymiş valla..smile
Her şeyin Başlangıcı 14 "KraTos"
25-03-2011, Saat:23:12
Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#8
RE: Polish çektik biz !
Allah kaza bela vermesin güzel olmuş hangi ürün ne marka ürün resminide fiyatınıda uygulamayı nasıl yaptığını anlatırsan bilmeyenler öğrensin
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
25-03-2011, Saat:23:27
www Cevapla
UH088 Çevrimdışı
200
SEKA.
Üye
Uye No: 648
Mesajlar: 118
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 118
Kayıt Tarihi: 18-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
RE: Polish çektik biz !
(25-03-2011, Saat:23:12)EsraydıN yazdı: Ateş gibi yakıcı..yıldız gibi parlak.pırlanta gibi göz alıcı..fio kırmızısının kısa tarifi maşallah emeğine sağlık deymiş valla..smile

Müthiş yorum çok teşekkür ederim smile
(25-03-2011, Saat:23:27)Admin yazdı: Allah kaza bela vermesin güzel olmuş hangi ürün ne marka ürün resminide fiyatınıda uygulamayı nasıl yaptığını anlatırsan bilmeyenler öğrensin

şuan saat geç oldu yarın aracımı bir aksilik olmazsa camlarına film çektirmeye götürücem , oradanda gelince ürünün ve uygulama şeklinin fotoğraflarını paylaşıyım o zaman açıklamalı bir şekilde smile çok teşekkür ederim..saygılar
seka Thumbup1 -selçuk-
(Son Düzenleme: 26-03-2011, Saat:02:13, Düzenleyen: UH088.)
26-03-2011, Saat:02:11
Cevapla
EsraydıN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 622
Mesajlar: 146
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 146
Kayıt Tarihi: 14-02-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#10
RE: Polish çektik biz !
Güzel ateş kırmızısı fotolarını bekliyoruz...
Her şeyin Başlangıcı 14 "KraTos"
26-03-2011, Saat:13:09
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi