Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Genel arıza ışığı
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#1
Genel arıza ışığı

Bugün genel arıza ışığı bir kez yandı sönmedi,aracı stop edip tekrar çalıştırdım ışık söndü,sizde oldumu hiç?

[Resim: ix4ms0.png]
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
16-04-2011, Saat:23:56
www Cevapla
bariscan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 217
Mesajlar: 234
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 234
Kayıt Tarihi: 20-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#2
RE: Genel arıza ışığı
vala kardeş şuana kadar öle bi sıkıntıyla karşılaşmadık neden yandı oda var ben kafaama takarım qit sor istersen en yakın servise... nedenini ni
41 uu 940
17-04-2011, Saat:00:06
Cevapla
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#3
RE: Genel arıza ışığı
4-5 neden yazılmış bu ışıkla ilgili kitapçıkta, servis ilimizde yok en yakın yer 80 km sad
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
17-04-2011, Saat:00:13
www Cevapla
bosstuner Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 456
Mesajlar: 142
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 142
Kayıt Tarihi: 19-01-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#4
RE: Genel arıza ışığı
bende birkaç kez yaşandı ,örneğin plaka lamablarını kontrol edin diye kontağı kapatıp açınca gidiyodu servistede temassızlık olabileceğini söylediler.
22-04-2011, Saat:21:59
Cevapla
ofzbatman Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 771
Mesajlar: 11
Nereden: 72 Batman
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 11
Kayıt Tarihi: 14-03-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
RE: Genel arıza ışığı
bende de geçen oldu bilgisayar gibi kapatıp açınca düzeldi ama sebebini öğrenemedim.
25-04-2011, Saat:01:09
Cevapla
Kursun23 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 817
Mesajlar: 34
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: BİPPER
Yorumları: 34
Kayıt Tarihi: 30-03-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
RE: Genel arıza ışığı
Bugün benimde arıza ışığı yandı. aracı çalıştırdığımda yanıyo ve 2.3 saniye gözüktükten sonra ışık sönüyor. ve bunu 4.5 kez aracı çalıştırdım durdurdum aynı hatayı gene verdi. doğrusu merak ettim.
25-04-2011, Saat:02:04
Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#7
RE: Genel arıza ışığı
Ilk anda hepsi yanar sonra söner o normal, calistiginda ariza isigi sonmuyorsa anormallik var demektir.
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
25-04-2011, Saat:11:10
www Cevapla
bosstuner Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 456
Mesajlar: 142
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 142
Kayıt Tarihi: 19-01-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#8
RE: Genel arıza ışığı
durduk yerede yanmıyor bi nedeni oluyor bende olduğunda stoptakı ampulu değiştirmiştim.
25-04-2011, Saat:23:04
Cevapla
mhmtgnd Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 730
Mesajlar: 4
Nereden: 03 Afyon
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 01-03-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
RE: Genel arıza ışığı
arkadaşlar aynı sorun bende de oldu 2011 fio var bende ve sorunu bilgi ekranında sensöreler arızalı gibi bi ifade verdi ve bi ara çalışmadı sensöerler ama bir kaç saat sonra düzeldi eski haline döndü
13-10-2011, Saat:12:45
Cevapla
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#10
RE: Genel arıza ışığı
aracta ampül degişip farklı bi ampül ceşiti veya bazı xenonlarda bu hayatı vermektedir plaka lambalarından biri keserse aynı şekilde herhangi bi ampüllerin biri keserse yanıyor tabi o simge sadece aydınlatma için degil ama en basit olarak bunları kontrol ederseniz belki sorununuz giderilmiş olabilir ben yaşamıştım plaka lambalarından birisi kesmiş benim haberim yok tabi sürekli ısık yanıyor aklıma geldi kontrol ettim degiştikten sonra ampülü düzeldi
13-10-2011, Saat:21:24
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  fiorino arıza osmanaskar 0 1,607 31-08-2022, Saat:20:57
Son Yorum: osmanaskar
  [Acil] Hayalet ariza imis Ömeraksu 0 2,068 23-05-2021, Saat:17:15
Son Yorum: Ömeraksu
  arka plaka ışığı ve bujler *KuZeYLi* 6 8,825 24-07-2017, Saat:00:36
Son Yorum: sukru3460
  [Soru] Park Lambası ARIZA ışığı alper10800 7 13,930 18-11-2016, Saat:14:04
Son Yorum: oyoyoyyy
  [Acil] klima arıza ışığı TEKSAS 3 5,546 20-07-2016, Saat:05:37
Son Yorum: hijacker31

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi