Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
fiorinomdan ses gelmesi
turbo-fio Çevrimdışı
200
the optımus
Üye
Uye No: 839
Mesajlar: 48
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 48
Kayıt Tarihi: 03-04-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
fiorinomdan ses gelmesi

arabayla dönüşlerde direksiyondan ses geliyo sağa sola çevirdiğimde tak tuk diye nie oluyo acaba bide 4 - 5 ay önce bi dikkatsizlik halinde tali yoldan cıkan arac benimde dikkatsizliğim sonucu carptık arabanın tamponunu yaptırdık ama galiba bi o sorunu görmemişler galiba acaba nedir bu sorun
02-05-2011, Saat:12:18
Cevapla
Nikkfurie Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 463
Mesajlar: 384
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 384
Kayıt Tarihi: 20-01-2011


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#2
RE: fiorinomdan ses gelmesi
büyük ihtimal amortisör takozlarıdır..fio nun 2011 öncesi modellerde kronik sorunuydu
servisler yeni dizayn amortisör takozları ile garanti kapsamında değiştiriyorlar..

02-05-2011, Saat:12:37
Cevapla
guro Çevrimdışı
200
Gürol
Üye
Uye No: 195
Mesajlar: 183
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 183
Kayıt Tarihi: 17-12-2010


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#3
RE: fiorinomdan ses gelmesi
Evet bendede ilk kalkışlarda direksiyonu tam kırdığım zaman bir gıcırtı geliyor 2011 model 2400kmde araç daha servise götürdüğümde takozları değişirler herhalde...
2012 Fiorino Emotion.
02-05-2011, Saat:15:09
Cevapla
EsraydıN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 622
Mesajlar: 146
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 146
Kayıt Tarihi: 14-02-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#4
RE: fiorinomdan ses gelmesi
Aynı sorun benimde başıma geldi 16 bin km deyken götürtüm servise takozlardan oldugunu söyledi...2 saatlik işlemden sonra eski sessiz haline döndü..kronik sıkıntılar arasında fiolarda..
Her şeyin Başlangıcı 14 "KraTos"
02-05-2011, Saat:22:36
Cevapla
erdalk Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1111
Mesajlar: 2
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 20-05-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
RE: fiorinomdan ses gelmesi
Arkadaşlar siteye yeni üye oldum.Herkese selamlar.2010model fio aldım.7000 km de şuan. gaza az basıp bıraktığım an turbodan bronşitli gibi hır hır ses geliyo.sıfır aldığımda fark edemedim sonradan mı oldu anlamadım.servise gittim.başlarından savdılar.sizde böyle bi durum oluyo mu?Bu konuyla ilgili bilgisi olan varsa yardımını bekliyorum.
20-05-2011, Saat:22:16
Cevapla
whiterose Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1056
Mesajlar: 18
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 18
Kayıt Tarihi: 13-05-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
RE: fiorinomdan ses gelmesi
merhabalar herkese,1haftalık 2010 fio emo sahıbıyım,daha önce caddy ve combo kullandım,fakat bu araca sanki alışamadım, çok sallıyor gibi,lastik basınclarını ön 33 arka 31 olarak ayarladım,kasislerde arka bagaj kapısından sanırım ses geliyor,amortisörler mi sert acaba bu araçlarda yoksa benim mi çok fazla beklentim var.
21-05-2011, Saat:01:17
Cevapla
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#7
RE: fiorinomdan ses gelmesi
(20-05-2011, Saat:22:16)erdalk yazdı: Arkadaşlar siteye yeni üye oldum.Herkese selamlar.2010model fio aldım.7000 km de şuan. gaza az basıp bıraktığım an turbodan bronşitli gibi hır hır ses geliyo.sıfır aldığımda fark edemedim sonradan mı oldu anlamadım.servise gittim.başlarından savdılar.sizde böyle bi durum oluyo mu?Bu konuyla ilgili bilgisi olan varsa yardımını bekliyorum.

sıcak hava ile soguk hava arasında turbo sesi biraz daha farklı oluyor kışın kar yagdıgında bende fark ettim havalar normale dönünde turbo sesi normale döndü arac sogukken biraz daha farklı cıkıyor turbo sesi
(21-05-2011, Saat:01:17)whiterose yazdı: merhabalar herkese,1haftalık 2010 fio emo sahıbıyım,daha önce caddy ve combo kullandım,fakat bu araca sanki alışamadım, çok sallıyor gibi,lastik basınclarını ön 33 arka 31 olarak ayarladım,kasislerde arka bagaj kapısından sanırım ses geliyor,amortisörler mi sert acaba bu araçlarda yoksa benim mi çok fazla beklentim var.

caddy kullanan bi kişi olarak fiorino senin isteklerini karsılamaz smile fiorinoların yayları ve amartisörleri sert o yüzden arka taraf cok zıplıyor konuları karıstırırsan forumda bu konuda bilgilendirilme edilmiş cok sallıyor demişssin rot ayarın bozulmus olabilir onada bi baktırmanı tavsiye ederim
(Son Düzenleme: 21-05-2011, Saat:10:38, Düzenleyen: HamsiPower.)
21-05-2011, Saat:10:36
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Photo [Acil] Ön konsoldan su sesi gelmesi neden olabilir? ayhaneröz 2 4,367 26-12-2015, Saat:18:10
Son Yorum: mrt03mrt
  [Acil] Motordan tak tak ses gelmesi neb09 3 5,531 01-07-2015, Saat:22:11
Son Yorum: balkes-10

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi