Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Debriyaj Balatasının bittiği Nasıl anlaşılır
plterdem Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1000
Mesajlar: 8
Nereden: 57 Sinop
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 8
Kayıt Tarihi: 04-05-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Debriyaj Balatasının bittiği Nasıl anlaşılır

arkadaşlar debriyaj balatasının bittiği nasıl anlaşılır?
02-06-2011, Saat:12:02
Cevapla
pilotender Çevrimdışı
200
Teacher of English
Üye
Uye No: 133
Mesajlar: 23
Nereden: 60 Tokat
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 23
Kayıt Tarihi: 07-12-2010


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#2
RE: Debriyaj Balatasının bittiği Nasıl anlaşılır
aracın el frenini çekin, vitesi 3 ya da 4 e alıp kalkış yapmaya çalışın. eğer araç hemen stop ediyorsa balatanız henüz sağlamdır. eğer stop etmeyip, bağırıyorsa balata bitmiştir.
03-06-2011, Saat:13:49
Cevapla
fiorinofun Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 605
Mesajlar: 13
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 11-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
RE: Debriyaj Balatasının bittiği Nasıl anlaşılır
(03-06-2011, Saat:13:49)pilotender yazdı: aracın el frenini çekin, vitesi 3 ya da 4 e alıp kalkış yapmaya çalışın. eğer araç hemen stop ediyorsa balatanız henüz sağlamdır. eğer stop etmeyip, bağırıyorsa balata bitmiştir.

deneyen oldu mu ?
[Resim: 9025.png]
04-06-2011, Saat:14:06
www Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#4
RE: Debriyaj Balatasının bittiği Nasıl anlaşılır
Araç kalkarken birden kavramaz veya vuruntu titreme yapar. Normalden daha farklı oldugunu zaten hissedersin
04-06-2011, Saat:14:52
Cevapla
guro Çevrimdışı
200
Gürol
Üye
Uye No: 195
Mesajlar: 183
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 183
Kayıt Tarihi: 17-12-2010


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#5
RE: Debriyaj Balatasının bittiği Nasıl anlaşılır
peki geri vitese aldığımızda vuruntu yaparsa veya kolay geçmezse sebebi ne olabilir?
2012 Fiorino Emotion.
04-06-2011, Saat:15:02
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#6
RE: Debriyaj Balatasının bittiği Nasıl anlaşılır
(04-06-2011, Saat:15:02)guro yazdı: peki geri vitese aldığımızda vuruntu yaparsa veya kolay geçmezse sebebi ne olabilir?


Debriyaj balatası bittiğinde araç kalkarken tireme yaptığı gibi, norm al koşullarda seyrederken de siz gaz verdiğinizde araç hızlanma yapmaz,(gaz yemez) özellikle rampalarda bunu çok rahat gözlemleyebilirsiniz.

Gei vitese alırken eğer vitese geçme problemi varsa şanzıman dişlilerinde herhangi bir aşınma olup olmadığı vs gibi şüphelenmek lazımdır. Geri vitese aldığınızda,geri geri seyrederken vuruntu yapıyorsa, bu da debriyaj balatasının bittiğine işaret eder.
(Son Düzenleme: 08-06-2011, Saat:13:57, Düzenleyen: isoskeisos.)
04-06-2011, Saat:15:54
www Cevapla
plterdem Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1000
Mesajlar: 8
Nereden: 57 Sinop
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 8
Kayıt Tarihi: 04-05-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
RE: Debriyaj Balatasının bittiği Nasıl anlaşılır
rampada geriviteste kalkarken gaz yemiyorsa bu debriyaj balatasıylamı ilgilirdir?
07-06-2011, Saat:11:35
Cevapla
yigit Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1013
Mesajlar: 11
Nereden: 60 Tokat
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 11
Kayıt Tarihi: 06-05-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
RE: Debriyaj Balatasının bittiği Nasıl anlaşılır
Aracı alalı daha 4 ay oldu 1900 km de ve bu geri vites sorunu bende de var. Bazen tam geçmiyor vitese geçince de vuruntu yapıyor. Şanzıman dişlilerinde veya debriyaj balatasında sıkıntı olabilir mi? Eğer böyle bir durum varsa garanti kapsamında mıdır?
07-06-2011, Saat:12:52
Cevapla
guro Çevrimdışı
200
Gürol
Üye
Uye No: 195
Mesajlar: 183
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 183
Kayıt Tarihi: 17-12-2010


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#9
RE: Debriyaj Balatasının bittiği Nasıl anlaşılır
(04-06-2011, Saat:15:54)isoskeisos yazdı:
(04-06-2011, Saat:15:02)guro yazdı: peki geri vitese aldığımızda vuruntu yaparsa veya kolay geçmezse sebebi ne olabilir?


Debriyaj balatası bittiğinde araç kalkarken tireme yaptığı gibi, norm al koşullarda seyrederken de siz gaz verdiğinizde araç hızlanma yapmaz,(gaz yemez) özellikle rampalarda bunu çok rahat gözlemleyebilirsiniz.

Gei vitese alırken eğer vitese geçme problemi varsa şanzıman dişlilerinde herhangi bir aşınma olup olmadığı vs gibi şüphelenmek lazımdır. Geri vitese alırken ve geri geri seyrederken vuruntu yapıyorsa, bu da debriyaj balatasının bittiğine işaret eder.

iyi ama 3500 km araçta balata bitermi? ilginç doğrusu...
2012 Fiorino Emotion.
(Son Düzenleme: 08-06-2011, Saat:13:56, Düzenleyen: isoskeisos.)
07-06-2011, Saat:16:33
Cevapla
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#10
RE: Debriyaj Balatasının bittiği Nasıl anlaşılır
Geri vites fiorinolarda var bu genel bi durum arac tam durdukdan sonra geri vitese atınca yapmaz veya arac durdugunda ilk 1.vites e atıp boşa atıp geri vitese atınca direk geçiyor ses yapmadan diger herlü ses geliyor ve etraftada birisi olunca bak su acemiye vitese atamıyor diye bakışlar toplanıyor üstünüze smile
07-06-2011, Saat:21:56
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Boyasız tampon boyanması nasıl olur gebzeliefe 0 5,117 08-06-2017, Saat:16:20
Son Yorum: gebzeliefe
  [Bilgi] Tavan Lambası Nasıl Değiştirilir? bude52 30 44,363 10-03-2014, Saat:03:27
Son Yorum: semih sümer
Exclamation [Bilgi] Peugeot Bipper Otomatik vites / Debriyaj Problemi. mTn 0 27,243 24-05-2012, Saat:02:58
Son Yorum: mTn

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi