(26-03-2014, Saat:12:32)agrilon yazdı: (25-03-2014, Saat:21:57)fazli yazdı: Arkadaşlar katılıyorum dilekçeye o ayrı.
Panorama değil bahis o da ayrı
Emotion vs.otomobile donusumlu panelvan ve camlı van i soruyorum ikisi de aynı sanırım 187 civarı.
LG-E612 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
vizeniz 2 yıl da bir yaptırıyorsanız hususi ticari olmasının önemi yok otomobil diye ödersiniz.her yıl vize yaptırıyorsanız 427 tl ödersiniz saygılar..
(26-03-2014, Saat:12:32)agrilon yazdı: (25-03-2014, Saat:21:57)fazli yazdı: Arkadaşlar katılıyorum dilekçeye o ayrı.
Panorama değil bahis o da ayrı
Emotion vs.otomobile donusumlu panelvan ve camlı van i soruyorum ikisi de aynı sanırım 187 civarı.
LG-E612 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
vizeniz 2 yıl da bir yaptırıyorsanız hususi ticari olmasının önemi yok otomobil diye ödersiniz.her yıl vize yaptırıyorsanız 427 tl ödersiniz saygılar..
ruhsatta kamyonet veya panelvan yazması vergide önemi yok sadece kamyonet yazıp ticari olması hız limitinde degişiklik olur kamyonet 93,5km panelvan 110km panaroma da 121 km dir.N1 ve M1 ne yazıyorsa o
ARAÇ kullanımı kamyonet hususi yazıyor fakat muayene yıllıkmış vergi dairesini aradım aracınız panelvan dediler vergi 427 tl
şimdi ruhsatta hususi yazmasına rağmen ben neden yılda bir muayene yaptırıcam ozaman benim araç ticarimi
birde çözemediğim şu fiorino radar nasıl hesaplıyor mesela ticari mi hususimi panaromamı nasıl bilip radar cezası kesiyor radar cezası yemedim cahilliğime verin