Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ruhsatta KAMYONET-Vergi Dairesinde PANELVAN olan aracın-Vergi ve Hız Karmaşası
kaplanferhat Çevrimdışı
200
çamlıca
Üye
Uye No: 6133
Mesajlar: 457
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2014
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 457
Kayıt Tarihi: 26-02-2014


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#41
Cvp: Ruhsatta KAMYONET-Vergi Dairesinde PANELVAN olan aracın-Vergi ve Hız Karmaşası

(25-03-2014, Saat:18:00)agrilon yazdı: ferhat kardeş güldürdün beni sagolasın. fiom panaroma otomobil oldugu için vergisi öyle.aradaki uçurumu fark etmişsinizdir

10 bin tl fark vardı ben aldığımda almadık yala
25-03-2014, Saat:18:20
www Cevapla
agrilon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2087
Mesajlar: 327
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 327
Kayıt Tarihi: 20-10-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#42
Cvp: Ruhsatta KAMYONET-Vergi Dairesinde PANELVAN olan aracın-Vergi ve Hız Karmaşası
(25-03-2014, Saat:18:20)kaplanferhat yazdı:
(25-03-2014, Saat:18:00)agrilon yazdı: ferhat kardeş güldürdün beni sagolasın. fiom panaroma otomobil oldugu için vergisi öyle.aradaki uçurumu fark etmişsinizdir

10 bin tl fark vardı ben aldığımda almadık yala

5 yılda kapanır o fark.sadece mtv degil bunun sigortası kaskosu vizesi eksoz ölçümü radar ı vs hepsinde indirim oluyor.120 km ile gitmesi bile ayrı zevk..
(Son Düzenleme: 25-03-2014, Saat:20:01, Düzenleyen: agrilon.)
25-03-2014, Saat:20:00
Cevapla
fazli Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6225
Mesajlar: 11
Nereden: 67 Zonguldak
M.Yılı: 2014
Aracı: DİĞER
Yorumları: 11
Kayıt Tarihi: 17-03-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#43
RE: Ruhsatta KAMYONET-Vergi Dairesinde PANELVAN olan aracın-Vergi ve Hız Karmaşası
Arkadaşlar katılıyorum dilekçeye o ayrı.

Panorama değil bahis o da ayrı
Emotion vs.otomobile donusumlu panelvan ve camlı van i soruyorum ikisi de aynı sanırım 187 civarı.

LG-E612 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: bannerns.png]
fazli, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 16-03-2014 tarihinde katılmıştır.
25-03-2014, Saat:21:57
www Cevapla
agrilon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2087
Mesajlar: 327
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 327
Kayıt Tarihi: 20-10-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#44
Cvp: Ruhsatta KAMYONET-Vergi Dairesinde PANELVAN olan aracın-Vergi ve Hız Karmaşası
(25-03-2014, Saat:21:57)fazli yazdı: Arkadaşlar katılıyorum dilekçeye o ayrı.

Panorama değil bahis o da ayrı
Emotion vs.otomobile donusumlu panelvan ve camlı van i soruyorum ikisi de aynı sanırım 187 civarı.

LG-E612 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

vizeniz 2 yıl da bir yaptırıyorsanız hususi ticari olmasının önemi yok otomobil diye ödersiniz.her yıl vize yaptırıyorsanız 427 tl ödersiniz saygılar..

(26-03-2014, Saat:12:32)agrilon yazdı:
(25-03-2014, Saat:21:57)fazli yazdı: Arkadaşlar katılıyorum dilekçeye o ayrı.

Panorama değil bahis o da ayrı
Emotion vs.otomobile donusumlu panelvan ve camlı van i soruyorum ikisi de aynı sanırım 187 civarı.

LG-E612 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

vizeniz 2 yıl da bir yaptırıyorsanız hususi ticari olmasının önemi yok otomobil diye ödersiniz.her yıl vize yaptırıyorsanız 427 tl ödersiniz saygılar..
ruhsatta kamyonet veya panelvan yazması vergide önemi yok sadece kamyonet yazıp ticari olması hız limitinde degişiklik olur kamyonet 93,5km panelvan 110km panaroma da 121 km dir.N1 ve M1 ne yazıyorsa o
(Son Düzenleme: 26-03-2014, Saat:12:42, Düzenleyen: agrilon.)
26-03-2014, Saat:12:32
Cevapla
kaplanferhat Çevrimdışı
200
çamlıca
Üye
Uye No: 6133
Mesajlar: 457
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2014
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 457
Kayıt Tarihi: 26-02-2014


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#45
Cvp: Ruhsatta KAMYONET-Vergi Dairesinde PANELVAN olan aracın-Vergi ve Hız Karmaşası
(26-03-2014, Saat:12:32)agrilon yazdı:
(25-03-2014, Saat:21:57)fazli yazdı: Arkadaşlar katılıyorum dilekçeye o ayrı.

Panorama değil bahis o da ayrı
Emotion vs.otomobile donusumlu panelvan ve camlı van i soruyorum ikisi de aynı sanırım 187 civarı.

LG-E612 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

vizeniz 2 yıl da bir yaptırıyorsanız hususi ticari olmasının önemi yok otomobil diye ödersiniz.her yıl vize yaptırıyorsanız 427 tl ödersiniz saygılar..

(26-03-2014, Saat:12:32)agrilon yazdı:
(25-03-2014, Saat:21:57)fazli yazdı: Arkadaşlar katılıyorum dilekçeye o ayrı.

Panorama değil bahis o da ayrı
Emotion vs.otomobile donusumlu panelvan ve camlı van i soruyorum ikisi de aynı sanırım 187 civarı.

LG-E612 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

vizeniz 2 yıl da bir yaptırıyorsanız hususi ticari olmasının önemi yok otomobil diye ödersiniz.her yıl vize yaptırıyorsanız 427 tl ödersiniz saygılar..
ruhsatta kamyonet veya panelvan yazması vergide önemi yok sadece kamyonet yazıp ticari olması hız limitinde degişiklik olur kamyonet 93,5km panelvan 110km panaroma da 121 km dir.N1 ve M1 ne yazıyorsa o
ARAÇ kullanımı kamyonet hususi yazıyor fakat muayene yıllıkmış vergi dairesini aradım aracınız panelvan dediler vergi 427 tl
şimdi ruhsatta hususi yazmasına rağmen ben neden yılda bir muayene yaptırıcam ozaman benim araç ticarimi
birde çözemediğim şu fiorino radar nasıl hesaplıyor mesela ticari mi hususimi panaromamı nasıl bilip radar cezası kesiyor radar cezası yemedim cahilliğime verin
26-03-2014, Saat:12:49
www Cevapla
agrilon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2087
Mesajlar: 327
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 327
Kayıt Tarihi: 20-10-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#46
Cvp: Ruhsatta KAMYONET-Vergi Dairesinde PANELVAN olan aracın-Vergi ve Hız Karmaşası
(26-03-2014, Saat:12:49)kaplanferhat yazdı:
(26-03-2014, Saat:12:32)agrilon yazdı:
(25-03-2014, Saat:21:57)fazli yazdı: Arkadaşlar katılıyorum dilekçeye o ayrı.

Panorama değil bahis o da ayrı
Emotion vs.otomobile donusumlu panelvan ve camlı van i soruyorum ikisi de aynı sanırım 187 civarı.

LG-E612 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

vizeniz 2 yıl da bir yaptırıyorsanız hususi ticari olmasının önemi yok otomobil diye ödersiniz.her yıl vize yaptırıyorsanız 427 tl ödersiniz saygılar..

(26-03-2014, Saat:12:32)agrilon yazdı:
(25-03-2014, Saat:21:57)fazli yazdı: Arkadaşlar katılıyorum dilekçeye o ayrı.

Panorama değil bahis o da ayrı
Emotion vs.otomobile donusumlu panelvan ve camlı van i soruyorum ikisi de aynı sanırım 187 civarı.

LG-E612 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

vizeniz 2 yıl da bir yaptırıyorsanız hususi ticari olmasının önemi yok otomobil diye ödersiniz.her yıl vize yaptırıyorsanız 427 tl ödersiniz saygılar..
ruhsatta kamyonet veya panelvan yazması vergide önemi yok sadece kamyonet yazıp ticari olması hız limitinde degişiklik olur kamyonet 93,5km panelvan 110km panaroma da 121 km dir.N1 ve M1 ne yazıyorsa o
ARAÇ kullanımı kamyonet hususi yazıyor fakat muayene yıllıkmış vergi dairesini aradım aracınız panelvan dediler vergi 427 tl
şimdi ruhsatta hususi yazmasına rağmen ben neden yılda bir muayene yaptırıcam ozaman benim araç ticarimi
birde çözemediğim şu fiorino radar nasıl hesaplıyor mesela ticari mi hususimi panaromamı nasıl bilip radar cezası kesiyor radar cezası yemedim cahilliğime verin
Bende bilmiyordum araştırarak ögrendim.olay şöyle aracın hususi veya ticari olması hiç önemli degil.otomobil veya kamyonet yani M1 otomobildir N1 kamyonettir..radar ın tesbiti şöyle oluyor.standart bizim araçların hız sınırı 110. eger bu sınırı gecersen ekip durduruyor ve ruhsata baktıgında kamyonet ticari ise 93,5 sınırından kamyonet hususi veya panelvan isse 110 sınırından panaroma otomobil ise yani ben görevli memura iyi görevler ve saygılarımızı sunarak ayrılmış oluyorum.111 km yi geçtimmi beni kesinlikle durdururlar zaten durduruyorlar ceza yazmıyorlar.ama suv ve 4*4 lere 120 ile solladımmı adamlar gaza geliyor ve radara giriyorlar dedigim gibi benide durduruyorlar ve hemen salıveriyorlar. anladınız.
26-03-2014, Saat:17:45
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Araçlarımız vergi farklılıkları hk söyleşi isoskeisos 0 4,079 08-12-2011, Saat:13:37
Son Yorum: isoskeisos

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi