Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Bilgi] 2012 fiorinomu satıyorum
kskturk Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5272
Mesajlar: 1
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 27-07-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
2012 fiorinomu satıyorum

merhaba arkadaşlar aracımı kredi ile aldım ama işler biraz bozuldu aylık taksitleri ağır geldiğinden satmayı düşünüyorum 19.000 tl kredisi var şimdi 2-3 galeriye sordum abuk subuk fiyat verdiler öldürdüler aracımı 38.500 e aldım 06.11.2012 de şimdi sıfırda 3-5 zarar edilir eywallah ta bi galeri 26 vereyim dedi adamı dövecektim smile ilan no vereyim bi bakın aracıma yazdığım fiyat edermi etmezmi daha çok zarar etmek istemiyorum
şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederim.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-mi...141/detay/
27-07-2013, Saat:08:23
Cevapla
yanlizkurt_44 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3343
Mesajlar: 59
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 59
Kayıt Tarihi: 01-06-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#2
Cvp: 2012 fiorinomu satıyorum
Merhaba arkadaşım. bende senin gibi kredi ile 2012 model 75hp. active serisinden aldım. aynen kredisi ağır gelmeye başladı. ama bu arabaların 2.el piyasaları malesef çok düşük. çünkü sıfırları adamgibi değer kazanmıyor. Millette 2.eline 27bin - 29bin peşin vereceğine. 32bin tlye ayda 299tl ye sıfırını taksitle almayı tercih ediyor. Bu yüzden bu sınıf araçlarda, 2.elde zarar çok. Boşver satma, etinden dişinden arttır kredini ödemeye bak. Allah yardım etsin.
[Resim: image.jpg]
27-07-2013, Saat:09:32
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#3
RE: 2012 fiorinomu satıyorum
Fiyatlar dusuk bizim arkadas gecen fio aldı 2012 20 bin km 28000 tl ye bide pesin vermedi 20 bin pesin 8 bin 1 seni icinde vercek pesin olsa 26 bine vercekmis
27-07-2013, Saat:13:20
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#4
Cvp: 2012 fiorinomu satıyorum
Alıntı:Aracımda çift yönlü digital klima mevcuttur.


İlana Bunu Yazmışsın Nasıl Birşey Bu Bizimkinde Yok Sadece Seninkindemi Var.
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


27-07-2013, Saat:14:19
Cevapla
tolga123 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5005
Mesajlar: 293
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 293
Kayıt Tarihi: 16-05-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: 2012 fiorinomu satıyorum
Çok iyi sallamışsın arkadaş. Madem bu özellikler var araban full demektir. O zaman çelik janta neden para verdin ? Çift yönlü klima hey maşallah.
Parası olana değil hastası olana..
F iorino
İ stek
A şk
T utku
27-07-2013, Saat:19:50
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  fiorinomu satıyorum isoskeisos 1 5,178 19-02-2018, Saat:22:49
Son Yorum: TURUNCU 16
  2011 Otomatık Aracımı Satıyorum lojistik9p 2 4,702 04-08-2016, Saat:23:38
Son Yorum: lojistik9p
  2015 model aracımı satıyorum slyman 1 4,076 02-08-2016, Saat:13:29
Son Yorum: ayhaneröz
  Fiorinomu Takas Edicem Satılık ßatuhan 0 3,282 26-07-2015, Saat:15:16
Son Yorum: ßatuhan
  ARACIMI SATIYORUM zegabon75 0 3,078 30-01-2015, Saat:14:26
Son Yorum: zegabon75

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi