Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Acil] LOKAL BOYA BİLE YOK 2009 MODEL 58.500 KM.DE SİYAH FİORİNOMU SATIYORUM...
melihs Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 12
Mesajlar: 1
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 27-11-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
LOKAL BOYA BİLE YOK 2009 MODEL 58.500 KM.DE SİYAH FİORİNOMU SATIYORUM...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-mi...527/detay/


"KAZASI-BOYASI-DEĞİŞEN PARÇASI YOKTURR" BAKIMI 52.000 KM 'DE YAPILMIŞTIR. ŞİMDİYE KADAR BÜTÜN BAKIMLARI FİAT SERVİSİNDE YAPILMIŞTIR.SANAYİ YÜZÜ GÖRMEMİŞTİR.ARABADA EKSTRA OLARAK ÖN CAM HARİÇ DİĞER TÜM CAMLARDA SİYAH CAM FİLMİ, ÖN KAPUTTA KORUYUCU FİLM,KAUÇUK PASPAS TAKIMI MEVCUTTUR.

ARACIN STEPNESİ KULLANILMAMIŞTIR. YEDEK ANAHTARI VE KLAVUZLARI MEVCUTTUR.GENİŞ AİLELER İÇİN SON DERECE KONFORLU,SPORTİF,AZ YAKAN VE GENİŞ BİR ARAÇ OLUP KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM.YENİ ARAÇ ALACAĞIM İÇİN SATIYORUM. YENİ ALICISINA ŞİMDİDEN HAYIRLI UĞURLU OLSUN.

TEMMUZ BANDROLÜ YATIRILDI.ARAÇ 03 AĞUSTOS İTİBARİYLE ANKARA VEYA KASTAMONUDA OLACAKTIR

TAKAS VADE DÜŞÜNMÜYORUM..
(Son Düzenleme: 09-08-2013, Saat:12:12, Düzenleyen: melihs.)
09-08-2013, Saat:12:11
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#2
Cvp: LOKAL BOYA BİLE YOK 2009 MODEL 58.500 KM.DE SİYAH FİORİNOMU SATIYORUM...
Hayırlı satışlar önce kendini tanıt saydın.Eksik olan bilgilerini de güncellersen iyi olurThumbup1
09-08-2013, Saat:13:03
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Bilgi] 2013 model otomabil ruhsatlı satılık fiorino ulas55 5 5,834 25-10-2023, Saat:07:14
Son Yorum: LauraBerry
  fiorinomu satıyorum isoskeisos 1 5,178 19-02-2018, Saat:22:49
Son Yorum: TURUNCU 16
  SATILIK 2015 MODEL OTOMATİK FİO mrtaysi 1 5,095 19-02-2018, Saat:22:49
Son Yorum: TURUNCU 16
  tampon boya atması mrtemre 0 3,101 03-10-2016, Saat:18:45
Son Yorum: mrtemre
  2011 Otomatık Aracımı Satıyorum lojistik9p 2 4,702 04-08-2016, Saat:23:38
Son Yorum: lojistik9p

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi