(20-01-2015, Saat:10:21)pegasus_2 yazdı: olay anında polismi belirledi hatanın kimde olduğunu?tramere kaldıysa 1-2 hafta sürüyor.ama arkadan çarptığı için muhtemelen karşı taraftadır suç.exper sadece hangi parçaların değişip onarılacağına karar verecektir.
kendi aramızda tuttuk raporda '' seyir halinde iken ısık sarıdan kırmızıya döndü duramadım'' şeklinde beyan etti karşı taraf .
bu durumda hatalı tarafı kım belırlıyor polis tutanagı yok kendı aramızda tutulan tutanak var ? exper karar ver miyor mu hata yuzdesini ?
1-2 hafta experın işlem yapması suruyorsa parcaların gelmesi tamırı falan desenize araç 20-25 gun servızte kalacak