Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiorino 8 inch multimedia
toxicity Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4418
Mesajlar: 3
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 11-12-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Photo  Fiorino 8 inch multimedia

Merhabalar,

Uzun ugraslar ve zaman ayirma sonucu fiorino icin 8 inch multimedya uygulamasini yaptim.

Alet Newsmy NR5002 diye geciyor.

[Resim: fio8inch.jpg]
12-04-2016, Saat:13:39
Cevapla
mrtaysi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7434
Mesajlar: 51
Nereden: 12 Bingöl
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 51
Kayıt Tarihi: 26-01-2016


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#2
RE: Fiorino 8 inch multimedia
HAYIRLI OLSUN KARDEŞİM..ARAÇ KAÇ MODEL..VE CİHAZ DİREKSİYONDAN KUMANDAYI KABUL EDİYOR MU..
12-04-2016, Saat:16:37
Cevapla
toxicity Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4418
Mesajlar: 3
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 11-12-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: RE: Fiorino 8 inch multimedia
(12-04-2016, Saat:16:37)mrtaysi yazdı: HAYIRLI OLSUN KARDEŞİM..ARAÇ KAÇ MODEL..VE CİHAZ DİREKSİYONDAN KUMANDAYI KABUL EDİYOR MU..

Eyw,

2012 aralik cikisli. Euro4cl2 diye geciyor motoru. Combi Emotion.

Direksiyon kumandasini kabloyu keserek hallettim. direksiyon bolgesinden asagiya dogru kalin bir kablo demeti var. Onu oto elektrikcide, araci akuden keserek olcun kablolari. Iki tanesi direksiyondaki sag ve sol kisimlara gidiyor. Oradan kesin, teybin arkasina uzatma yapin. Sonra iyice sarin.

Teybin arkasinda 1klik direnc takin her iki kabloya da. Sonra genelde bu tarz teyplerin SW1 - SW2 isimli kablolarina baglayin.

Bu sekilde direksiyon kablosu calisiyor.

Diger bir yontem ise donusturucu kullanmak. O da is gorur.
13-04-2016, Saat:11:16
Cevapla
q0dec Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7753
Mesajlar: 4
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 01-03-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: Fiorino 8 inch multimedia
(12-04-2016, Saat:13:39)toxicity yazdı: Merhabalar,

Uzun ugraslar ve zaman ayirma sonucu fiorino icin 8 inch multimedya uygulamasini yaptim.

Alet Newsmy NR5002 diye geciyor.

[Resim: fio8inch.jpg]

hocam hayırlı olsun. bende 7inc android bir teyp alıcam ama 18x10 cm teyp yeri olan araçlara uyumlu olduğu yazıyor. teyibi çıkardım ölçtüm 18x6 çerçeve boşluğu war 18x8-9 cm de teyp boşluğu war . yuvaya nasıl oturttun ki seninki 8inc. ben 7 inc boyutundaki teyibi oturtamam diye düşündüm. lütfen bana yardımcı olurmusun ? telefon numara mı da yazabilirim istersen yada sen bana özelden tel yaz ben arayayım. yardıma ihtiyacım var bu konuda
03-04-2017, Saat:19:59
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Yeni] fiorino multimedya direksiyon komutlarını çalıştırma dizaynoto 7 11,265 13-09-2020, Saat:01:33
Son Yorum: Nemesis
  [Yeni] Fiat Fiorino Tablet Uygulaması Admin 0 7,481 02-08-2016, Saat:20:52
Son Yorum: Admin
  [Soru] Arkadaşlar Fiorino Medyakit hakkında bilgi lütfen? 59HR875 5 10,322 08-02-2014, Saat:21:33
Son Yorum: semih sümer
  Fiat Fiorino Multimedia mehmet_495 4 12,013 21-08-2013, Saat:00:44
Son Yorum: semih sümer

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi