Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] ORTA KONSOL
serhatgazi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7915
Mesajlar: 4
Nereden: 21 Diyarbakır
M.Yılı: 2016
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 14-10-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
ORTA KONSOL

Merhaba. 2017 Fiorino Premio aldım bir kaç gün önce. Bu araçta da, forumda da yeniyim. Aracın orta konsolu çok dandik gibime geldi. Vitesten başlayıp ön iki koltuk arasına kadar uzayan, fonksiyonel bir konsol var mıdır? Böyle bir çalışması olan, duyan, gören varsa paylaşırsa memnun olurum. Ayrıca araçtaki eşya gözlerini artıran var mı? Teşekkürler...
14-10-2017, Saat:22:03
Cevapla
serhatgazi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7915
Mesajlar: 4
Nereden: 21 Diyarbakır
M.Yılı: 2016
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 14-10-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
RE: ORTA KONSOL
Bir soru daha. Orijinal Multimedya sistemine geri görüş kamerası entegre edilebiliyor mu?
14-10-2017, Saat:22:10
Cevapla
serhatgazi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7915
Mesajlar: 4
Nereden: 21 Diyarbakır
M.Yılı: 2016
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 14-10-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
RE: ORTA KONSOL
Merhaba sayın forum üyeleri. Üç gün önce yazdım bu konuyu. Yaklaşık 50 kişi bunu okumuş. Ve hala bir cevap yok. Yapıcı bir fikir beyan eden yok.  Bu konuda bir bilgi mi yok? Yoksa başka bir sıkıntı mı var? Foruma "hoş geldin" diyen bile yok. Bu girdiğim il forum değil. İl kez burada duvara karşıyım sanki...
17-10-2017, Saat:17:09
Cevapla
ayhaneröz Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7345
Mesajlar: 45
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 45
Kayıt Tarihi: 03-12-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
RE: ORTA KONSOL
bende 3 senedir soru sorarım ama 6ay 1 sene sonra cevap yazarlar. smile
21-10-2017, Saat:00:59
Cevapla
mahlasultras Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8115
Mesajlar: 13
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 04-09-2018


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
ORTA KONSOL
Evet burda insanlar okuyup çıkıyor

SM-A510F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
04-09-2018, Saat:23:28
Cevapla
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#6
Cvp: ORTA KONSOL
(04-09-2018, Saat:23:28)mahlasultras yazdı: Evet burda insanlar okuyup çıkıyor

SM-A510F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Evet durum bu sanırım sadece herkes sadece kendi sorununa çare arıyor ve çıkıyor forumun sahipsiz kalmasının sebeblerinden biride bu lütfen hakim olduğunuz duruma cevap veriniz ki insanlarda tecrübelerinizden faydalansın.
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
08-09-2018, Saat:16:40
www Cevapla
mahlasultras Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8115
Mesajlar: 13
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 04-09-2018


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
ORTA KONSOL
İnsanlar. Birşey merak. Edip dolaşıyor belki biri birşey yazmıştır diye ama başına geleni ve çözümünü paylaşmıyor bu adil değil

SM-A510F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
27-09-2018, Saat:23:05
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Question [Soru] İç konsol,panel aydınlatma? Omereymenoz 1 4,064 29-05-2014, Saat:02:45
Son Yorum: semih sümer
  [Soru] Konsol yenileme önerileri caglardmr 1 3,970 02-09-2013, Saat:00:57
Son Yorum: mrboss

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi