Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Genel arıza ışığı
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#11
RE: Genel arıza ışığı

arkadaşlar emotion modeli kullananlar için söylüyorum bazen araç park sensörü devre dışı kalabiliyor bu lambada bu sebepten yanar aracı kapatıp tekrar çalıştırdığınızda ışık söner

diğer bir neden ise park lambalarından yanmasıdır.herhangi bir park lambanız bozulmuşsa yada led ampül taktıysanız arıza lambası yanar
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
14-10-2011, Saat:01:29
Cevapla
zafer murat Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1640
Mesajlar: 242
Nereden: 22 Edirne
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 242
Kayıt Tarihi: 09-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#12
RE: Genel arıza ışığı
evet park sensörünün devre dışı kalmasından dolayıda bu uyarı lambası yanar.Bu uyarı işareti yanmadan evvel araç su gördümü
FİAT FİORİNO EMOTİON 2012 1.3 Multijet 95HP Start&Stop (SİYAH)

(Son Düzenleme: 14-10-2011, Saat:09:50, Düzenleyen: zafer murat.)
14-10-2011, Saat:09:49
Cevapla
fiorino-e95 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1271
Mesajlar: 22
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 22
Kayıt Tarihi: 12-06-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#13
RE: Genel arıza ışığı
arkadaşlar bir seferinde bizimkinde yandı sönmedi servise götürdüğümüzde rezinstansa su kaçtığını söylediler :?
CADDY Lerden nefret ediyoruM smile
14-10-2011, Saat:15:19
Cevapla
CMES Çevrimdışı
200
YENİ
Üye
Uye No: 2316
Mesajlar: 5
Nereden: 39 Kırklareli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 5
Kayıt Tarihi: 01-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#14
Cvp: Genel arıza ışığı
BENDE DE OLDU BENDE PARK SENSÖRLERİ DEVRE DIŞI DEDİ KAPATIP BİRDAĞA AÇTIM YOK GERİ GERİ GİTTİM BAKALIM ÇALIŞIYORMU DİYE BİŞEY YOK BİRDAĞADA OLMADI.DEMEK Kİ FARKLI ŞEYLERE YANIYOR.
02-12-2011, Saat:12:01
Cevapla
nakres_serkan Çevrimdışı
200
Superchips
Üye
Uye No: 2271
Mesajlar: 590
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 590
Kayıt Tarihi: 27-11-2011


Teşekkür Puanı: 6
Rep Ver:
#15
Cvp: Genel arıza ışığı
o genel agrıza ışıgı stop lambalarıyla alakalı arka stop,firen,sinyal,geri vites,plaka aydınlatmalarınla alakalı ampüllerini kontrol et ampüller belli bir süre sonra içindeki teller zayıflıyor oda agrıza lambasını yakmaya sebebp oluyor.
multijet euro 4 engine + superchip + Sprint booster + bmc air filter + eibach spor kit + stock jant 205*55*16 lastik + Piano Black = FİAT FİORİNO EMO
02-12-2011, Saat:14:07
Cevapla
FİORİNO 2010 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6279
Mesajlar: 27
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 27
Kayıt Tarihi: 30-03-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#16
Cvp: Genel arıza ışığı
benzin az olduğundandır belki
[Resim: bannerns.png]
FİORİNO 2010, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 30-03-2014 tarihinde katılmıştır.
04-04-2014, Saat:23:59
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  fiorino arıza osmanaskar 0 1,607 31-08-2022, Saat:20:57
Son Yorum: osmanaskar
  [Acil] Hayalet ariza imis Ömeraksu 0 2,068 23-05-2021, Saat:17:15
Son Yorum: Ömeraksu
  arka plaka ışığı ve bujler *KuZeYLi* 6 8,825 24-07-2017, Saat:00:36
Son Yorum: sukru3460
  [Soru] Park Lambası ARIZA ışığı alper10800 7 13,930 18-11-2016, Saat:14:04
Son Yorum: oyoyoyyy
  [Acil] klima arıza ışığı TEKSAS 3 5,546 20-07-2016, Saat:05:37
Son Yorum: hijacker31

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi