Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Torpido aydınlatma ışığı
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#11
Cvp: Torpido aydınlatma ışığı

Bu konuda anlatmıştık
http://www.fiorinofunclub.com/Konu-Torpi...ight=bagaj
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
(Son Düzenleme: 12-01-2013, Saat:00:07, Düzenleyen: fiorino51.)
28-12-2011, Saat:00:54
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#12
Cvp: Torpido aydınlatma ışığı
(28-12-2011, Saat:00:54)fiorino51 yazdı: Bu konuda anlatmıştık
http://www.fiorinofunclub.com/Konu-Torpi...ight=bagaj

Hocam o anlatılanla benim şimdiki anlattığım aynı şey değil,dikkatinizi çekmedi sanırım orada ledleri parklara bağlattım demiş yanı parklar kapalıyken torpido gözü aydınlanmıyor,ama ben ne diyorum? bir ad TERS buton yani kapak açılınca gece veya gündüz aydınlatma çalışacak,önce parkları yakmak zorunda kalınmayacak,kısacası daha profesyonelce bir çözüm sundum...
(Son Düzenleme: 12-01-2013, Saat:00:07, Düzenleyen: fiorino51.)
28-12-2011, Saat:01:04
www Cevapla
ONURBATAN19 Çevrimdışı
200
19 TT 388
Üye
Uye No: 2448
Mesajlar: 459
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 459
Kayıt Tarihi: 19-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#13
Cvp: Torpido aydınlatma ışığı
boylesı mantılkı benım gorusum
SİYAHIN EN ASİL HALİ
[Resim: 85752321368564877419493.jpg]
31-12-2011, Saat:14:51
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#14
Cvp: Torpido aydınlatma ışığı
(31-12-2011, Saat:14:51)ONURBATAN19 yazdı: boylesı mantılkı benım gorusum

Hangisi? Onur
31-12-2011, Saat:15:20
www Cevapla
ONURBATAN19 Çevrimdışı
200
19 TT 388
Üye
Uye No: 2448
Mesajlar: 459
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 459
Kayıt Tarihi: 19-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#15
Cvp: Torpido aydınlatma ışığı
baskanım bu torpıdo da kı led lamba olayıda benım kı gıbıydı parklara baglamıstım sonrada baktım sureklı parkları yakmam gerekıyo bende tuttum tavan aydınlatmaya tyaktım fıtıllerın arasından hat cektım bu seferde tavan lambasını yakmak zorunda kaldım bı nevı parklardan ıyıdır dıye hala da oyle gercı ama bu ters buton olayına kafam yattı bu yuzden mantıklı dıyorum
SİYAHIN EN ASİL HALİ
[Resim: 85752321368564877419493.jpg]
31-12-2011, Saat:21:07
www Cevapla
mapavrili Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2495
Mesajlar: 14
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 14
Kayıt Tarihi: 31-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#16
Cvp: Torpido aydınlatma ışığı
ben aynını yaptım butonu bulmam zor oldu fakt şimdiki çalışma şekli sanki fabrika orjinali gibi
31-12-2011, Saat:22:41
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Yeni] İc aydınlatma ampulleri semih sümer 6 7,872 30-12-2014, Saat:03:13
Son Yorum: sukru3460
Question [Soru] İç konsol,panel aydınlatma? Omereymenoz 1 4,061 29-05-2014, Saat:02:45
Son Yorum: semih sümer
  [Yeni] ayaklık ve bagaj aydınlatma marsina 16 12,942 18-03-2014, Saat:00:44
Son Yorum: TURUNCU 16
  [Bilgi] Torpido kaplama semih sümer 12 12,748 12-09-2013, Saat:00:19
Son Yorum: semih sümer
  Torpido gözüne kullanılabılırmı ? mrboss 1 3,702 04-08-2013, Saat:11:54
Son Yorum: ONUR26

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi