Hocam o anlatılanla benim şimdiki anlattığım aynı şey değil,dikkatinizi çekmedi sanırım orada ledleri parklara bağlattım demiş yanı parklar kapalıyken torpido gözü aydınlanmıyor,ama ben ne diyorum? bir ad TERS buton yani kapak açılınca gece veya gündüz aydınlatma çalışacak,önce parkları yakmak zorunda kalınmayacak,kısacası daha profesyonelce bir çözüm sundum...
baskanım bu torpıdo da kı led lamba olayıda benım kı gıbıydı parklara baglamıstım sonrada baktım sureklı parkları yakmam gerekıyo bende tuttum tavan aydınlatmaya tyaktım fıtıllerın arasından hat cektım bu seferde tavan lambasını yakmak zorunda kaldım bı nevı parklardan ıyıdır dıye hala da oyle gercı ama bu ters buton olayına kafam yattı bu yuzden mantıklı dıyorum