Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiorino Ses Sistemi
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#31
Fiorino Ses Sistemi

Sistem desteklemiyor arıza yapıyor ve badiye zarar veriyor bizim araçların sigorta kutusu diye gördüünüz badi kompütürdür bütün sistemi bu desdekler bundan cekilen kablo haberleşmeyi etkiler ve sistem arıza veriyor can ile haberleşmeyi bu sistem sağlıyor
14-07-2013, Saat:01:56
Cevapla
MaxCodeR Çevrimdışı
200
Yasaklı
Yasaklı
Uye No: 5079
Mesajlar: 176
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 176
Kayıt Tarihi: 05-06-2013


Rep Ver:
#32
Cvp: Fiorino Ses Sistemi
bu koltugun altındaki plastikten aküye kabloyu nasl çekioz.
14-07-2013, Saat:02:55
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#33
Fiorino Ses Sistemi
(12-07-2013, Saat:22:59)TURUNCU 16 yazdı: [Resim: 1010046_10201776827890739_98732785_n.jpg][Resim: 1005980_10201776822250598_1707132276_n.jpg][Resim: 993303_10201776829090769_1546186147_n.jpg][Resim: 1006153_10201776828330750_1229454888_n.jpg][Resim: 1003996_10201776825730685_324811403_n.jpg]
[Resim: 1003996_10201776825730685_324811403_n.jpg]


Bu resimler yardımı olur inşallah sana kolay gelsin

Buradadaki resimlerde belli oluyor buna göre cekebilirsin
14-07-2013, Saat:04:00
Cevapla
MaxCodeR Çevrimdışı
200
Yasaklı
Yasaklı
Uye No: 5079
Mesajlar: 176
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 176
Kayıt Tarihi: 05-06-2013


Rep Ver:
#34
Cvp: Fiorino Ses Sistemi
teşekkürler.
14-07-2013, Saat:12:20
Cevapla
keremdurmaz Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5650
Mesajlar: 30
Nereden: 43 Kütahya
M.Yılı: 2010
Aracı: BİPPER
Yorumları: 30
Kayıt Tarihi: 24-10-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#35
RE: Fiorino Ses Sistemi
(04-06-2011, Saat:22:33)YD627 yazdı: Şaşırdım doğrusu orj. bi teypten bu kadar randuman beklemezdim ben Bursa'da bi kaç tanınmış aksesuarcıya sormuştum teybin değişmesi gerekiyor dedi iyi randuman vermez demişti.

girişini değiştiriyorlar kardeşim benim arkadaşımdada bipper var bendede oda 1000w jbl attı uç taktılar
[Resim: uzgmv.png]

BUDA BİZİM FARKIMIZ smile

02-12-2013, Saat:20:29
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#36
Cvp: Fiorino Ses Sistemi
Aynen bendede 1000 watt jbl var hatta tesisatı kendim dosedim
02-12-2013, Saat:21:45
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorino demir yolu araci hcelik 0 9,499 08-01-2016, Saat:03:02
Son Yorum: hcelik
Video [Yeni] Fiorino Fun Klibi ve Şarkısı fiorino51 12 19,116 07-02-2014, Saat:01:38
Son Yorum: Emre ÜNSAL
  [Yeni] Fiorino 2013 Reklam Filmi MsK 10 20,672 08-04-2013, Saat:01:30
Son Yorum: OkaaN
  Fiorino Sıfır Show MsK 3 9,160 07-03-2013, Saat:13:08
Son Yorum: MsK
  Fiat fiorino havalı süspansiyon Admin 21 46,476 23-01-2013, Saat:17:06
Son Yorum: skoymen

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi