Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Bilgi] FİORİNO BOSCH AUX KABLO YAPIMI SADECE 3 TL
harun_0045
Unregistered
 
#1
FİORİNO BOSCH AUX KABLO YAPIMI SADECE 3 TL

FİAT FİORİNO BOSCH MARKA TEYBİ OLANLAR İÇİN AUX KABLOSU TEYBE NASIL BAĞLANIR?
1- 1 ADET AUX KABLOSU ALINIZ.(RESİM 1'E BAKINIZ)
2- KABLOYU KESİNİZ, 3.5 MM JACK OLAN KISIM DEĞİL DİĞER KISIM ÇÜNKÜ BİR DAHA EK KABLO BAĞLAMANIZA GEREK KALMAZ, KESİLEN DİĞER UCUN KABLOSUNU SIYIRIP TEYBE UYGUN OLAN UCLARI KABLOYA TAKMALISINIZ. ALACAĞINIZ UÇ BU (RESİM 2 YE BAKINIZ)
3- TEYBİ YERİNDEN SÖKMEK GEREKİYOR, BUNUN İÇİN YAPILMASI GEREKEN TEYBİN ÜZERİNDEKİ 4 ADET DELİĞE YA ORİJİNAL TEYP SÖKME APARATI YADA BENİM GİBİ 4 ADET KISA ÇİVİ SOKARAK HAFİFÇE TEYBİ KENDİNİZE DOĞRU ÇEKMELİSİNİZ.
4- TEYP YERİNDEN SÖKÜLDÜKTEN SONRA TEYBİN ARKASINDA SOKET VAR RESİMDE İŞARETLİ OLAN YERLERE AUX KABLOSUNUN 3 KABLOSUNU, GEREKEN YERLERE TAKMANIZ GEREKİYOR. ŞEMADAKİ MEVCUT OLAN KIRMIZI İŞARETLEDİĞİMİZ YERLERE (RESİM 3'E BAKINIZ)
5-1 No'lu pin = KABLODAN GELEN ARTI UÇ
2 No'lu pin = KABLODAN GELEN ŞASE UCU
3 no'lu pin = KABLODAN GELEN EKSİ UCU (RESİM 6'YA BAKINIZ)
6- AUX KABLOSUNU BAĞLADIKTAN SONRA İLK AŞAMA BİTTİ, ŞİMDİ GELELİM TEYBE KISA DEVRE VERMEYE, ÇOK KISA BİR KABLO ALIN VE BU KABLOYU RESİM 4'TEKİ GİBİ LEHİMLEYİN YADA BENİM GİBİ KABLOYU PENSE YARDIMIYLA SIKIŞTIRIP ETRAFINA SİYAH BANT SARIN. KABLOYU KÖPRÜ OLARAK KULLANIYORUZ (RESİM 4'E BAKINIZ)
7- BU KABLOYU 2 TARAFINIDA MAVİ OLARAK İŞARETLEDİĞİMİZ YERLERE TAKINIZ. (RESİM 5'E BAKINIZ)
8- KABLO BAĞLAMA İŞİMİZ BİTTİ GEÇMİŞ OLSUN smile ŞİMDİ TEYBİ TAKMADAN ÖNCE KABLOYU DIŞARIYA ÇIKARINIZ, TELEFON YADA MP3, MP4 BAĞLAYABİLECEĞİNİZ EN UYGUN YERE DOĞRU ÇIKARIN, MESELA BENİMKİ DİREKSİYONUN HEMEN SAĞINDAN ÇIKIP VİTES TOPUZUNUN ÖNÜNDEKİ O BOŞLUKTA DURUYOR..
9- TEYBE KABLOLARI TAKARKEN ÇOK DİKKAT EDİN SADECE ŞEMADAKİ OLAN YERLERE KABLO TAKIN FARKLI YERLERE ASLA TAKMAYIN TEYBİN ÇIKIŞLARINI YAKABİLİRSİNİZ. (RESİM 7'YE BAKINIZ)
10- MP3 TUŞUNA BASIN VE DAHA ÖNCE ÇIKMAYAN AUX YAZISINI GÖRECEKSİNİZ. (RESİM 8'E BAKINIZ)
11- SON OLARAK TEYBİ YERİNDEN ÇIKARDIĞINIZ GİBİ YAVAŞÇA YERİNE YERLEŞTİRİN.. (KOLAY GELSİN)
NOT: FOTOLAR ALINTIDIR, YAZIYI YETERİNCE AÇIKLAYICI OLSUN DİYE KENDİM YAZDIM...

[Resim: RES_M_1.jpg]

[Resim: RES_M_2.jpg]

[Resim: RES_M_3.jpg]

[Resim: RES_M_4.jpg]

[Resim: RES_M_5.jpg]

[Resim: RES_M_6.jpg]

[Resim: RES_M_7.jpg]

[Resim: RES_M_8.jpg]
06-07-2015, Saat:22:52
Cevapla
Ünal35 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4450
Mesajlar: 8
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 8
Kayıt Tarihi: 26-12-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: FİORİNO BOSCH AUX KABLO YAPIMI SADECE 3 TL
arkadaslar ben yaptım calısıyo hatta maliyeti cok ucuza isteyen olursa izmirden yapar weririm kesin çalısıyo hatta kendi ses sistemcime taktırdım su an cok iyide calısıyo
(Son Düzenleme: 20-09-2015, Saat:21:22, Düzenleyen: Admin.)
20-09-2015, Saat:19:31
Cevapla
Alejandro60 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6885
Mesajlar: 6
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 6
Kayıt Tarihi: 06-01-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
FİORİNO BOSCH AUX KABLO YAPIMI SADECE 3 TL
Usta kaç paraya yaparsın


Sent from my iPhone using Tapatalk

Usta kaç paraya yaparsın


Sent from my iPhone using Tapatalk
(Son Düzenleme: 19-11-2015, Saat:23:27, Düzenleyen: Alejandro60.)
19-11-2015, Saat:23:27
Cevapla
team146 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2793
Mesajlar: 122
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 122
Kayıt Tarihi: 17-02-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#4
Cvp: FİORİNO BOSCH AUX KABLO YAPIMI SADECE 3 TL
Ünal35 ben beceremedim hatta sigortayı yaktım. Banada yardımcı olurmusunuz
(Son Düzenleme: 31-12-2015, Saat:08:28, Düzenleyen: Admin.)
20-11-2015, Saat:13:21
Cevapla
Ünal35 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4450
Mesajlar: 8
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 8
Kayıt Tarihi: 26-12-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: FİORİNO BOSCH AUX KABLO YAPIMI SADECE 3 TL
arkadaslar kabloyu ben size papuçlarıyla teslim ederim bana özelden ulaşın yeter hatta izmir içi ise kendi ses ve müzik sistemcime bağlatabiliriz
(Son Düzenleme: 31-12-2015, Saat:08:28, Düzenleyen: Admin.)
20-12-2015, Saat:04:54
Cevapla
ümit35 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7386
Mesajlar: 1
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 30-12-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
RE: FİORİNO BOSCH AUX KABLO YAPIMI SADECE 3 TL
Yahu banada lazım şu Kablolar sirinyer deyim Ünal kardeşim nasıl yapacağız onu bari göster.
30-12-2015, Saat:23:47
Cevapla
Hasan33 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7445
Mesajlar: 3
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 01-02-2016


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: FİORİNO BOSCH AUX KABLO YAPIMI SADECE 3 TL
Arkadaşlar ben yaptım jackı telefona komple taktığım zaman ses boğuk çıkarıyor ama biraz gevşetimmi şase ucu telefona değmeyince ses net çıkıyor bunun bi çözümü varmıdır sad
01-02-2016, Saat:19:45
Cevapla
Mehmet.A Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7564
Mesajlar: 1
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 20-05-2016


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
RE: FİORİNO BOSCH AUX KABLO YAPIMI SADECE 3 TL
Arkadaşlar merhaba benim aracım 2010 fiorino emotion teybin üzerinde (BOSCH 2250 MP3 TE SB08) ve (versiyonu da 26.14) olarak
yazıyor kısacası bu teyp için aux yapılıyor mu? Herkes her yerde bir şeyler yazılmış ama sonuç olarak yazan kişilerin teypleri farklı olabilir. Anladığım kadarıyla Bosch olması yetmiyor versiyon versiyon değiştirmişler. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz?
20-05-2016, Saat:18:01
Cevapla
babacan007 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7963
Mesajlar: 1
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 04-01-2018


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
RE: FİORİNO BOSCH AUX KABLO YAPIMI SADECE 3 TL
Benim fiorinoda denedim ben sonuç vermedi. teyp versiyonu önemli sanırım bunun için ve teybin etiketinde aux yazısı bulunmalıymış.
06-01-2018, Saat:14:07
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Önemli] AUX YAPIMI HAKKINDA ÖNEMLİ BİLGİ nrttnbstrk 1 7,782 28-09-2016, Saat:03:00
Son Yorum: kolera21
Video Fiorino AUX modu BaSKaN 8 13,392 31-05-2016, Saat:21:01
Son Yorum: semih sümer
  [Soru] Teybim Bosch mu, Blaupunkt mu? Admin 33 54,494 21-01-2016, Saat:09:41
Son Yorum: lojistik9p
  [Bilgi] fiorino direksiyon kumanda yapımı :))) Önerhan 2 9,150 13-06-2015, Saat:15:37
Son Yorum: Önerhan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi