Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aux arıza
kblytrgt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5803
Mesajlar: 12
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 12
Kayıt Tarihi: 04-12-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Aux arıza

Arkadaşlar öncelikle merhaba benin sizlere bi sorum olacak belki sizinde başınıza böyle bi sorun gelmiştir burda çözebilirsek ne mutlu başkalarıda faydalanmış olur 

sorunum şu aux bağlantılarını tam olarak yaptım ve telefona bağladığımda çok güzel ses alıyorum yalnız arabayı çalıştırdığım zaman ses çok kötü bozuluyor gaza bastığım zaman uğultu sesi çıtırtılı sesler gelmesi oluşuyor ve dinlenilmez hal alıyor sizce bunun sebebi ne olabilir
24-07-2016, Saat:16:59
Cevapla
nrttnbstrk Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7612
Mesajlar: 4
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2011
Aracı: NEMO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 08-07-2016


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: Aux arıza
(24-07-2016, Saat:16:59)kblytrgt yazdı: Arkadaşlar öncelikle merhaba benin sizlere bi sorum olacak belki sizinde başınıza böyle bi sorun gelmiştir burda çözebilirsek ne mutlu başkalarıda faydalanmış olur 

sorunum şu aux bağlantılarını tam olarak yaptım ve telefona bağladığımda çok güzel ses alıyorum yalnız arabayı çalıştırdığım zaman ses çok kötü bozuluyor gaza bastığım zaman uğultu sesi çıtırtılı sesler gelmesi oluşuyor ve dinlenilmez hal alıyor sizce bunun sebebi ne olabilir

aux aracın orjınalindenmi var yoksa forumda anlatılan gibi daha sonradan mı yaptın??
24-07-2016, Saat:18:54
Cevapla
kblytrgt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5803
Mesajlar: 12
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 12
Kayıt Tarihi: 04-12-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: Aux arıza
(24-07-2016, Saat:18:54)nrttnbstrk yazdı:
(24-07-2016, Saat:16:59)kblytrgt yazdı: Arkadaşlar öncelikle merhaba benin sizlere bi sorum olacak belki sizinde başınıza böyle bi sorun gelmiştir burda çözebilirsek ne mutlu başkalarıda faydalanmış olur 

sorunum şu aux bağlantılarını tam olarak yaptım ve telefona bağladığımda çok güzel ses alıyorum yalnız arabayı çalıştırdığım zaman ses çok kötü bozuluyor gaza bastığım zaman uğultu sesi çıtırtılı sesler gelmesi oluşuyor ve dinlenilmez hal alıyor sizce bunun sebebi ne olabilir

aux aracın orjınalindenmi var yoksa forumda anlatılan gibi daha sonradan mı yaptın??

sonradan kendim yaptım forumdan bilgileri alıp kabloyu ayarladım
28-07-2016, Saat:00:16
Cevapla
vvfiorino Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7955
Mesajlar: 8
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 8
Kayıt Tarihi: 15-12-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
RE: Aux arıza
Forumda 2 satır üstteki konuda yazdıklarımı bi deneyin derim
28-12-2017, Saat:20:43
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: