Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KONFORU İYİLEŞTİRMEK
vvfiorino Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7955
Mesajlar: 8
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 8
Kayıt Tarihi: 15-12-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
KONFORU İYİLEŞTİRMEK

Arkadaşlar merhaba. Beş yıla yakın zamandır fiorino kullanıcısıyım. Ancak sayfada yeniyim. Uzun zamandır cevabını aradığım bir konu hakkında görüşlerinizi almak istiyorum. 
Sizinde bildiğiniz üzere araçlarımızı gerek ticari olmasından ötürü gerek aks mesafesinin kısa olmasından ötürü aşırı düzeyde konforsuz. şehir içinde 2 saatin üzerinde yolculuk ettiğinizde özelliklede arka koltukta oturanlar aşırı derecede rahatsız oluyor. Bildiğim kadarıyla arka süspansiyonlar ticari olmasından dolayı mal yüklenebilmesi için daha sert tasarlanmış. Ancak ben tekstil işi yaptığım için ve iş için daha seyrek kullandığım için sert süspansiyona ihtiyacım yok. Düşük bütçeyle aracın konforunu iyileştirmek istiyorum. Lastik basınç diyen arkadaşlar olacak önler 33 arkalar 30 kullanıyorum. Ayrıca Punto yayı tavsiye denler oldu yada amortisörin içindeki yağın daha ince bir yağ kullanılabileceğinden bahseden oldu. (amortisörde yağ olduğunu ilk kez duyuyorum) bunların doğruluk payını ve sizlerin yaptığı çözümle varsa fikirlerinizi almak istedim şimdiden teşekkürler.
15-12-2017, Saat:17:20
Cevapla
tkcabin Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1666
Mesajlar: 380
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: NEMO
Yorumları: 380
Kayıt Tarihi: 12-08-2011


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#2
RE: KONFORU İYİLEŞTİRMEK
(15-12-2017, Saat:17:20)vvfiorino yazdı: Arkadaşlar merhaba. Beş yıla yakın zamandır fiorino kullanıcısıyım. Ancak sayfada yeniyim. Uzun zamandır cevabını aradığım bir konu hakkında görüşlerinizi almak istiyorum. 
Sizinde bildiğiniz üzere araçlarımızı gerek ticari olmasından ötürü gerek aks mesafesinin kısa olmasından ötürü aşırı düzeyde konforsuz. şehir içinde 2 saatin üzerinde yolculuk ettiğinizde özelliklede arka koltukta oturanlar aşırı derecede rahatsız oluyor. Bildiğim kadarıyla arka süspansiyonlar ticari olmasından dolayı mal yüklenebilmesi için daha sert tasarlanmış. Ancak ben tekstil işi yaptığım için ve iş için daha seyrek kullandığım için sert süspansiyona ihtiyacım yok. Düşük bütçeyle aracın konforunu iyileştirmek istiyorum. Lastik basınç diyen arkadaşlar olacak önler 33 arkalar 30 kullanıyorum. Ayrıca Punto yayı tavsiye denler oldu yada amortisörin içindeki yağın daha ince bir yağ kullanılabileceğinden bahseden oldu. (amortisörde yağ olduğunu ilk kez duyuyorum) bunların doğruluk payını ve sizlerin yaptığı çözümle varsa fikirlerinizi almak istedim şimdiden teşekkürler.
Hocam forumda konusu var istanbul da namiştain amortisöre gidiyosunuz ve aracin amortisörlerini yumusatmak istediginizi soyluyosunuz hic tereddutsuz gidin ve yaptirin

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
22-12-2017, Saat:20:47
Cevapla
vvfiorino Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7955
Mesajlar: 8
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 8
Kayıt Tarihi: 15-12-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: RE: KONFORU İYİLEŞTİRMEK
(22-12-2017, Saat:20:47)tkcabin yazdı:
(15-12-2017, Saat:17:20)vvfiorino yazdı: Arkadaşlar merhaba. Beş yıla yakın zamandır fiorino kullanıcısıyım. Ancak sayfada yeniyim. Uzun zamandır cevabını aradığım bir konu hakkında görüşlerinizi almak istiyorum. 
Sizinde bildiğiniz üzere araçlarımızı gerek ticari olmasından ötürü gerek aks mesafesinin kısa olmasından ötürü aşırı düzeyde konforsuz. şehir içinde 2 saatin üzerinde yolculuk ettiğinizde özelliklede arka koltukta oturanlar aşırı derecede rahatsız oluyor. Bildiğim kadarıyla arka süspansiyonlar ticari olmasından dolayı mal yüklenebilmesi için daha sert tasarlanmış. Ancak ben tekstil işi yaptığım için ve iş için daha seyrek kullandığım için sert süspansiyona ihtiyacım yok. Düşük bütçeyle aracın konforunu iyileştirmek istiyorum. Lastik basınç diyen arkadaşlar olacak önler 33 arkalar 30 kullanıyorum. Ayrıca Punto yayı tavsiye denler oldu yada amortisörin içindeki yağın daha ince bir yağ kullanılabileceğinden bahseden oldu. (amortisörde yağ olduğunu ilk kez duyuyorum) bunların doğruluk payını ve sizlerin yaptığı çözümle varsa fikirlerinizi almak istedim şimdiden teşekkürler.
Hocam forumda konusu var istanbul da namiştain amortisöre gidiyosunuz ve aracin amortisörlerini yumusatmak istediginizi soyluyosunuz hic tereddutsuz gidin ve yaptirin

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
cevabın için çok teşekkür ederim dostum peki nasıl bir işlem uygulanıyor maliyeti ne oluyor bilgi verebilir misin
26-12-2017, Saat:01:59
Cevapla
tkcabin Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1666
Mesajlar: 380
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: NEMO
Yorumları: 380
Kayıt Tarihi: 12-08-2011


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#4
RE: Cvp: KONFORU İYİLEŞTİRMEK
(26-12-2017, Saat:01:59)vvfiorino yazdı:
(22-12-2017, Saat:20:47)tkcabin yazdı:
(15-12-2017, Saat:17:20)vvfiorino yazdı: Arkadaşlar merhaba. Beş yıla yakın zamandır fiorino kullanıcısıyım. Ancak sayfada yeniyim. Uzun zamandır cevabını aradığım bir konu hakkında görüşlerinizi almak istiyorum. 
Sizinde bildiğiniz üzere araçlarımızı gerek ticari olmasından ötürü gerek aks mesafesinin kısa olmasından ötürü aşırı düzeyde konforsuz. şehir içinde 2 saatin üzerinde yolculuk ettiğinizde özelliklede arka koltukta oturanlar aşırı derecede rahatsız oluyor. Bildiğim kadarıyla arka süspansiyonlar ticari olmasından dolayı mal yüklenebilmesi için daha sert tasarlanmış. Ancak ben tekstil işi yaptığım için ve iş için daha seyrek kullandığım için sert süspansiyona ihtiyacım yok. Düşük bütçeyle aracın konforunu iyileştirmek istiyorum. Lastik basınç diyen arkadaşlar olacak önler 33 arkalar 30 kullanıyorum. Ayrıca Punto yayı tavsiye denler oldu yada amortisörin içindeki yağın daha ince bir yağ kullanılabileceğinden bahseden oldu. (amortisörde yağ olduğunu ilk kez duyuyorum) bunların doğruluk payını ve sizlerin yaptığı çözümle varsa fikirlerinizi almak istedim şimdiden teşekkürler.
Hocam forumda konusu var istanbul da namiştain amortisöre gidiyosunuz ve aracin amortisörlerini yumusatmak istediginizi soyluyosunuz hic tereddutsuz gidin ve yaptirin

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
cevabın için çok teşekkür ederim dostum peki nasıl bir işlem uygulanıyor maliyeti ne oluyor bilgi verebilir misin
Hocam amortisorun ici aciliyor ve icinde yag tahliye siboplari var onlarin sayisi artiriliyor.Boylece amortisor calisirken silindirler arasi yag transferi kolaylastigi icin amortisor yumusuyor.Fiyata gelince ben sanirim 2015 te 4 amortisor icin 300 tl vermistim.Suan ki fiyatini bilmiyorum.Ama emin olun verdiginiz fiyata degiyor

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
26-12-2017, Saat:06:07
Cevapla
FakeFiorino Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8155
Mesajlar: 2
Nereden: 21 Diyarbakır
M.Yılı: 2016
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 29-11-2018


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
RE: KONFORU İYİLEŞTİRMEK
Arka amortisörleri 2006 caddy ile değişebilirsiniz
10-01-2019, Saat:01:31
Cevapla
Sivri Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7701
Mesajlar: 35
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2016
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 35
Kayıt Tarihi: 23-11-2016


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#6
RE: KONFORU İYİLEŞTİRMEK
Ben önlere 20mm arkalara 30mm 7075 alüminyum spacer uygulaması yaptım. hem yol tutuşu ve viraj performansı arttı hem de süspansiyonları yumuşadı. önceden kağnı gibi zıplıyordu. şimdi sesli de olsa süspansiyonlar çalışıyor.30000 km dir kullanıyorum bir sorun yaşamadım. risklerini araştırıp kafana yatarsa yaptırabilirsin.
17-01-2019, Saat:14:19
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi