Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kocaelide bir buluşma olsunmu kimler var
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#11
Cvp: kocaelide bir buluşma olsunmu kimler var

(24-12-2011, Saat:23:34)paparailhan yazdı:
(24-12-2011, Saat:14:45)muhammetgns yazdı: gebze center olabılır... smile

öncelikle hoş geldin evet biraz kadroyu çoğaltmamız lazım kocaeliden forumu takip ederseniz güzel bir fiorino buluşması gerçekleştireceğiz hayırlısıyla
(24-12-2011, Saat:22:14)BaSKaN yazdı: Kocaeli siz toplanın ist gelin en iyisi smile
tabi başkan anadolu yakasında olursa neden gelmeyelim tabiki geliriz öte taraf ters kalıyor malum bu araçlar tek köprüden geçemiyor uğraşmak istemiyorum yolarda istanbula gitmek ayrı ir dert anlayacaınız
bakalım yakın zamanda fiorinoları çoğaltacağız hayırlısı ile kocaeliden foruma dolduracağızzz

Siz Anadolu yakasına gelin bizde oraya geliriz köprü derdiniz olmaz merak etmesmile
24-12-2011, Saat:23:39
www Cevapla
paparailhan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2276
Mesajlar: 46
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 46
Kayıt Tarihi: 28-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#12
Cvp: kocaelide bir buluşma olsunmu kimler var
(24-12-2011, Saat:23:39)BaSKaN yazdı:
(24-12-2011, Saat:23:34)paparailhan yazdı:
(24-12-2011, Saat:14:45)muhammetgns yazdı: gebze center olabılır... smile

öncelikle hoş geldin evet biraz kadroyu çoğaltmamız lazım kocaeliden forumu takip ederseniz güzel bir fiorino buluşması gerçekleştireceğiz hayırlısıyla
(24-12-2011, Saat:22:14)BaSKaN yazdı: Kocaeli siz toplanın ist gelin en iyisi smile
tabi başkan anadolu yakasında olursa neden gelmeyelim tabiki geliriz öte taraf ters kalıyor malum bu araçlar tek köprüden geçemiyor uğraşmak istemiyorum yolarda istanbula gitmek ayrı ir dert anlayacaınız
bakalım yakın zamanda fiorinoları çoğaltacağız hayırlısı ile kocaeliden foruma dolduracağızzz

Siz Anadolu yakasına gelin bizde oraya geliriz köprü derdiniz olmaz merak etmesmile
smile) eyvallah inceliğin için teşekür ederim



(24-12-2011, Saat:23:54)paparailhan yazdı:
(24-12-2011, Saat:23:39)BaSKaN yazdı:
(24-12-2011, Saat:23:34)paparailhan yazdı:
(24-12-2011, Saat:14:45)muhammetgns yazdı: gebze center olabılır... smile

öncelikle hoş geldin evet biraz kadroyu çoğaltmamız lazım kocaeliden forumu takip ederseniz güzel bir fiorino buluşması gerçekleştireceğiz hayırlısıyla
(24-12-2011, Saat:22:14)BaSKaN yazdı: Kocaeli siz toplanın ist gelin en iyisi smile
tabi başkan anadolu yakasında olursa neden gelmeyelim tabiki geliriz öte taraf ters kalıyor malum bu araçlar tek köprüden geçemiyor uğraşmak istemiyorum yolarda istanbula gitmek ayrı ir dert anlayacaınız
bakalım yakın zamanda fiorinoları çoğaltacağız hayırlısı ile kocaeliden foruma dolduracağızzz

Siz Anadolu yakasına gelin bizde oraya geliriz köprü derdiniz olmaz merak etmesmile
smile) eyvallah inceliğin için teşekür ederim
nede olmassın burdan oraya bile geçebiliriz nasip kısmet neden olmasın
Thumbup1Thumbup1

(Son Düzenleme: 24-12-2011, Saat:23:56, Düzenleyen: paparailhan.)
24-12-2011, Saat:23:54
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Önemli] İZMİR'de Bir Buluşma Olsada Bizde Gitsek... mertand 14 17,913 21-04-2016, Saat:12:57
Son Yorum: CihanKErem
Exclamation [Soru] İstanbul Parkta buluşma Nemesis 2 7,291 10-04-2014, Saat:23:21
Son Yorum: Nemesis
  eskişehir (eses) buluşma !! RaneZ 0 5,847 24-02-2014, Saat:21:25
Son Yorum: RaneZ
  kartal,pendik yada tuzlada buluşma Nemesis 3 7,465 15-02-2014, Saat:21:37
Son Yorum: italyano
  Kayseriden Bir Buluşma Çıkmazmı?? Emre ÜNSAL 5 8,541 10-02-2014, Saat:19:09
Son Yorum: kblytrgt

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi