Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Acil] amerikan park sorunu (farklı)
caner67 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4683
Mesajlar: 24
Nereden: 67 Zonguldak
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 24
Kayıt Tarihi: 04-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#11
RE: amerikan park sorunu (farklı)

peki bu ışık Ayarlı olanlarrdanmı?
[Resim: bannerns.png]
caner67, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 04-03-2013 tarihinde katılmıştır.
02-02-2014, Saat:14:57
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#12
Cvp: amerikan park sorunu (farklı)
elektronık olan her modülde ısık siddet ayarı vardır
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
02-02-2014, Saat:17:35
www Cevapla
caner67 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4683
Mesajlar: 24
Nereden: 67 Zonguldak
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 24
Kayıt Tarihi: 04-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#13
Cvp: amerikan park sorunu (farklı)
teşşekkür ettim sağolasın bizi aydınlattığın için
[Resim: bannerns.png]
caner67, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 04-03-2013 tarihinde katılmıştır.
03-02-2014, Saat:12:36
Cevapla
Vosivosi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6021
Mesajlar: 3
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 30-01-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#14
RE: amerikan park sorunu (farklı)
Ben aracımda bu ürünü kullanıyorum arkadaşlar.Problem yok.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-par...417/detay/
[Resim: bannerns.png]
Vosivosi, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 30-01-2014 tarihinde katılmıştır.
(Son Düzenleme: 12-02-2014, Saat:16:36, Düzenleyen: Vosivosi.)
12-02-2014, Saat:16:35
www Cevapla
aytacse Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4807
Mesajlar: 61
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 61
Kayıt Tarihi: 21-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#15
Cvp: amerikan park sorunu (farklı)
kardeşim ben amerikan park yaptırmak için yaklaşık 1 ay uğraştım ustaları dolaştım kimse yapamadı en son parklara değilde sislere bağlamak geldi aklıma söyledim ustaya sıkıntı yok tam oldu sisleri yakınca yanıyor, şimdi denemedim ama parklarda yakmak içinse araya role atınca çalışır gibime geliyor...

ayrıca park lambalarına elektronik bağlansa bile etki etmiyor
[Resim: 09_AAT_83.jpg]
(Son Düzenleme: 13-02-2014, Saat:15:12, Düzenleyen: aytacse.)
13-02-2014, Saat:15:11
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#16
Cvp: amerikan park sorunu (farklı)
Arkadaşlar otoaksesuarciniz diye bi site var orda arabaya gore var elektronik hata falan vermiyor
13-02-2014, Saat:16:06
Cevapla
caner67 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4683
Mesajlar: 24
Nereden: 67 Zonguldak
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 24
Kayıt Tarihi: 04-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#17
RE: amerikan park sorunu (farklı)
[Resim: IMG_0476.jpg]
arkdaşlar modül elemie geçti ve taktırdım ck sağulun hiç arızada vermedi sorunda çıkarmadı smile
[Resim: bannerns.png]
caner67, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 04-03-2013 tarihinde katılmıştır.
13-02-2014, Saat:16:36
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#18
Cvp: amerikan park sorunu (farklı)
amerikan park cok ayrı bir hava katıyor ama fazla parlaklıgıno fazla acma smile gündüzleri karsıdan gelen sinyalini görebilir
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
13-02-2014, Saat:20:04
www Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#19
Cvp: amerikan park sorunu (farklı)
Hayırlı olsun Güle güle kullan
13-02-2014, Saat:21:51
Cevapla
caner67 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4683
Mesajlar: 24
Nereden: 67 Zonguldak
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 24
Kayıt Tarihi: 04-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#20
RE: amerikan park sorunu (farklı)
sağlun sizin sayenizde yksa ben hala bunu taktırmamış olcaktım fazla açıncada gündüz farı gibi oluyo dha bi hava katıyo araca ndnse herkes sen gibi fazla açma dedi smile peki bunları çamurluktaki sinyallere bağlayabiliyozmu o gün sormayı unuttum yapan ustaya sizin arabada bağlı mı çamurluğa ?
[Resim: bannerns.png]
caner67, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 04-03-2013 tarihinde katılmıştır.
(Son Düzenleme: 14-02-2014, Saat:11:57, Düzenleyen: caner67.)
14-02-2014, Saat:11:54
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Debriyaj ses sorunu omer21 0 1,503 20-10-2023, Saat:16:52
Son Yorum: omer21
  fiorino 1.4 çekiş sorunu marikcan 17 20,206 15-12-2021, Saat:17:25
Son Yorum: hakanhocam
  Hararet sorunu bıyıkfiorino 1 2,302 08-07-2021, Saat:14:30
Son Yorum: bıyıkfiorino
  [Acil] Dizel filtresi sorunu alikoroglu42 4 13,273 22-01-2021, Saat:13:06
Son Yorum: hakan.aktan
  far sorunu imdatt mehmetblt 10 11,255 17-10-2020, Saat:13:18
Son Yorum: nilsan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi