Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bu ürünü kullananlar ??
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#11
Cvp: Bu ürünü kullananlar ??

Benimki kontaksz calisiyor yardim edersin abi artik ogrendin
21-02-2014, Saat:22:57
Cevapla
trekking95 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5851
Mesajlar: 13
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 16-12-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#12
RE: Bu ürünü kullananlar ??
aracim star stoplu arac stop ettikten sonrada calismaya devam ediyor o yonden bi sikinti yok ama benim multimesia cihazi kontaksiz calismiyor eger bu sorunun bi cozumu varsa yardimci olursaniz sevinirim
22-02-2014, Saat:00:38
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#13
Cvp: Bu ürünü kullananlar ??
Ikisi bi arada yok ya sadece kontakla yada el ile acip kapanacak
22-02-2014, Saat:00:44
Cevapla
trekking95 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5851
Mesajlar: 13
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 16-12-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#14
RE: Bu ürünü kullananlar ??
[/php]
[Resim: fiorino_navigasyon_640x640.jpg]

cihazim bunun aynisi kontaksiz calismasi icin bilgi istiyorum
(Son Düzenleme: 22-02-2014, Saat:00:45, Düzenleyen: trekking95.)
22-02-2014, Saat:00:44
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#15
Cvp: Bu ürünü kullananlar ??
Kontak kablosu nerden alindi sigortadan mi orjinal soketten mi
22-02-2014, Saat:00:47
Cevapla
trekking95 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5851
Mesajlar: 13
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 16-12-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#16
RE: Bu ürünü kullananlar ??
kontak olmadan el ile acilmiyor ki yani sen anahtari aldin gittin ben aracinda muzik dinleyemiyorum kardesim

orjinal teypden cikan enerji ve hoparlor soketlerini birebir ayni sekilde multimedia cihazina takti bende basindaydim montaj sirasinda
(Son Düzenleme: 22-02-2014, Saat:00:53, Düzenleyen: trekking95.)
22-02-2014, Saat:00:47
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#17
Cvp: Bu ürünü kullananlar ??
Benimki Pioneer double din anahtarsiz kullanıyorum el ile acip kapiyorum
22-02-2014, Saat:00:54
Cevapla
trekking95 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5851
Mesajlar: 13
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 16-12-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#18
RE: Bu ürünü kullananlar ??
cihazdan dolayi olan bir sorun olabilirmi ?
22-02-2014, Saat:00:55
Cevapla
Emre ÜNSAL Çevrimdışı
200
Emre Ünsal
Üye
Uye No: 5121
Mesajlar: 397
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 397
Kayıt Tarihi: 18-06-2013


Teşekkür Puanı: 11
Rep Ver:
#19
RE: Bu ürünü kullananlar ??
Alıntı:Benimki Pioneer double din anahtarsiz kullanıyorum el ile acip kapiyorum
her ürün kendine göre farklılık gösterebilir bu benim istediğim ürünün de çeşitli firmalarca modelleri var belkide onlar kontakla uyumlu çalışıyordur
22-02-2014, Saat:00:57
Cevapla
trekking95 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5851
Mesajlar: 13
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 16-12-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#20
RE: Bu ürünü kullananlar ??
kontak olmadan el ile acilmiyor ki yani sen anahtari aldin gittin ben aracinda muzik dinleyemiyorum kardesim

[/php]
[Resim: fiorino_navigasyon_640x640.jpg]

tesekkur ederim.verdigin bilgiler icin en iyisi aldigim firmayla iletisime gecmek olacak sanirim
(Son Düzenleme: 22-02-2014, Saat:01:01, Düzenleyen: trekking95.)
22-02-2014, Saat:00:58
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi