Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ruhsatta KAMYONET-Vergi Dairesinde PANELVAN olan aracın-Vergi ve Hız Karmaşası
mrt03mrt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5407
Mesajlar: 269
Nereden: 45 Manisa
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 269
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#31
RE: Ruhsatta KAMYONET-Vergi Dairesinde PANELVAN olan aracın-Vergi ve Hız Karmaşası

Ben bu zihniyetin...

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
17-01-2014, Saat:17:55
Cevapla
Levent SARI Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5773
Mesajlar: 516
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 516
Kayıt Tarihi: 27-11-2013


Teşekkür Puanı: 11
Rep Ver:
#32
Cvp: Ruhsatta KAMYONET-Vergi Dairesinde PANELVAN olan aracın-Vergi ve Hız Karmaşası
Öncelikle belirtmeliyimki bu vergiden bende hoşnut değilim ama;

Bindiğimiz aracın 0 değeri (Otomobil olsaydı) 45 Bin civarı ve daha fazla,,

Bize bir seçim vermişler ya 40 - 50 Bin ver düşük vergi öde, yada 30 - 35 ver 6 yıl yüksek vergi öde...

Bize sunulan bu seçenek aslında satıcı ve alıcıların işine geliyor. Ben mesela aracı alırken otomobil versiyonunu sordum 12 bin fazla çıktı. Panelvan almak daha mantıklı geldi bana . Ufak bir maatematiik hesabı yapın avantajlı oluğunu göreceksiniz.

Tabi bu vergi olayına bu açıdan bakmayanlar için bu vergiler oldukca can sıkıcı.

Kısacası devlet başta alamadığını sonradan alıyor.
17-01-2014, Saat:23:56
Cevapla
Bursamet Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4435
Mesajlar: 61
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 61
Kayıt Tarihi: 19-12-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#33
Cvp: Ruhsatta KAMYONET-Vergi Dairesinde PANELVAN olan aracın-Vergi ve Hız Karmaşası
Yeminim var bir daha küçük rakamlarla radara girersem satıcam. Nedir bu çektiğimiz arkadaş!!!
21-03-2014, Saat:14:47
Cevapla
bbuldas Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5402
Mesajlar: 56
Nereden: 20 Denizli
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 56
Kayıt Tarihi: 23-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#34
Ynt: Ruhsatta KAMYONET-Vergi Dairesinde PANELVAN olan aracın-Vergi ve Hız Karmaşası
Aynen dostum didaha 70 radara girersem saticam

GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
24-03-2014, Saat:17:55
Cevapla
fazli Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6225
Mesajlar: 11
Nereden: 67 Zonguldak
M.Yılı: 2014
Aracı: DİĞER
Yorumları: 11
Kayıt Tarihi: 17-03-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#35
RE: Ruhsatta KAMYONET-Vergi Dairesinde PANELVAN olan aracın-Vergi ve Hız Karmaşası
Soru )
Araç cinsi otomobil olan fiorino vergi dairesinde panelvan ile mi muamele görüp vergi yüksek ödenir?
Otomobil ise camlı van olması şart mi?
Bilgisi olan arkadaşlar eksik olmasin?


LG-E612 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[Resim: bannerns.png]
fazli, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 16-03-2014 tarihinde katılmıştır.
24-03-2014, Saat:19:59
www Cevapla
atc_ergin Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 156
Mesajlar: 8
Nereden: 05 Amasya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 8
Kayıt Tarihi: 10-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#36
Cvp: Ruhsatta KAMYONET-Vergi Dairesinde PANELVAN olan aracın-Vergi ve Hız Karmaşası
Bencede toplu olarak bimer vb yerlere dilekce gönderirsek bu konuyu gundeme getirebiliriz dilekce ornegini burdan paylasırsak herkes tek format gonderebilir...
25-03-2014, Saat:00:32
Cevapla
kaplanferhat Çevrimdışı
200
çamlıca
Üye
Uye No: 6133
Mesajlar: 457
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2014
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 457
Kayıt Tarihi: 26-02-2014


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#37
Cvp: Ruhsatta KAMYONET-Vergi Dairesinde PANELVAN olan aracın-Vergi ve Hız Karmaşası
panelvan olmasınıda geçmim 1900 motora kadar vergi aynı ister 1300 ister 1600 olsun hepsi aynı vergiyi veriyor
25-03-2014, Saat:15:16
www Cevapla
agrilon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2087
Mesajlar: 327
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 327
Kayıt Tarihi: 20-10-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#38
Cvp: Ruhsatta KAMYONET-Vergi Dairesinde PANELVAN olan aracın-Vergi ve Hız Karmaşası
6 aylık mtv mi 187,50 ödüyorum çok güzel oluyor
25-03-2014, Saat:17:23
Cevapla
kaplanferhat Çevrimdışı
200
çamlıca
Üye
Uye No: 6133
Mesajlar: 457
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2014
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 457
Kayıt Tarihi: 26-02-2014


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#39
Cvp: Ruhsatta KAMYONET-Vergi Dairesinde PANELVAN olan aracın-Vergi ve Hız Karmaşası
(25-03-2014, Saat:17:23)agrilon yazdı: 6 aylık mtv mi 187,50 ödüyorum çok güzel oluyor

o nasıl oluyor araba 2 kişi ortakmı kullanıyorsunuzsmile
25-03-2014, Saat:17:34
www Cevapla
agrilon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2087
Mesajlar: 327
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 327
Kayıt Tarihi: 20-10-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#40
Cvp: Ruhsatta KAMYONET-Vergi Dairesinde PANELVAN olan aracın-Vergi ve Hız Karmaşası
ferhat kardeş güldürdün beni sagolasın. fiom panaroma otomobil oldugu için vergisi öyle.aradaki uçurumu fark etmişsinizdir
25-03-2014, Saat:18:00
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Araçlarımız vergi farklılıkları hk söyleşi isoskeisos 0 4,079 08-12-2011, Saat:13:37
Son Yorum: isoskeisos

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi