Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)
erdali43 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1154
Mesajlar: 75
Nereden: 43 Kütahya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 75
Kayıt Tarihi: 28-05-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#41
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)

otomatik camların dışardan kumandayla kapatılırken yavaş kapanması bekletmesi...
BİNDİMMİ ARABAMA KEYFİME DİYECEK YOK......
27-07-2011, Saat:20:20
alpaslan 74 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1679
Mesajlar: 2
Nereden: 74 Bartın
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 14-08-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#42
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)
bir sorunda benden; ısıtma bujileri ikinci oldu arızalanıyo.kontağı açınca bekleyeceksin dediler hiç direk beklemeden marşa basmadım ki.ilkinde garantiden değişti şimdi garantide yok ama büjiler ucuz
14-08-2011, Saat:12:58
fthcenker Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1689
Mesajlar: 2
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 15-08-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#43
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)
Merhaba arkadaşlar ben de 2011 temmuz 20 de bir fiorino emotion aldım 0 olarak.ancak torpido kapağı benim de dikkatimi çekti hertaraftan tam oturmuyor ve kapılarda sanırım bi ayarsızlık var ya sert kapatmanız lazım yada 2.de kapanıyor.Servise bi göstermeyi düşünüyorum.
15-08-2011, Saat:17:30
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#44
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)
(15-08-2011, Saat:17:30)fthcenker yazdı: Merhaba arkadaşlar ben de 2011 temmuz 20 de bir fiorino emotion aldım 0 olarak.ancak torpido kapağı benim de dikkatimi çekti hertaraftan tam oturmuyor ve kapılarda sanırım bi ayarsızlık var ya sert kapatmanız lazım yada 2.de kapanıyor.Servise bi göstermeyi düşünüyorum.

Torpido kapağının yerine tam olarak oturmaması konusu fio araçlarda kronik bir sorundur. Ne yaparsanız yapın servise de gotürseniz bir randıman alamazsınız.

Özellikle 2011 modellerin kaporta boya kalitesi hiç iyi değil, özellikle koyu renk olanlarda en ufak bir dal veya yaprak sürtmesinde dahi cila ve boyası çizilmektedir.
Bu durum göstermektedir ki fiat araçlarında kalite kontrolu tam olarak yapılmamaktadır. Aracı satayım da sonrasında ne olursa olsun politikasını uygulamaktadırlar.
Benim aracım da 2011 model ve 7800 km de olmasına rağmen özellikle aracı stop ederken(kontak kapatılırken) direksiyon altından plastik bir sürtme sesi gelmekte ve direksiyon sarsılmaktadır. Bu bazen yolda giderken de yine aynı şekilde direksiyonda bazen gıcırtı sesi gelmektedir. Bakalım 10 bin km bakımında servis ne diyecek.
15-08-2011, Saat:22:49
www
exss Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 719
Mesajlar: 97
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 97
Kayıt Tarihi: 28-02-2011


Teşekkür Puanı: 23
Rep Ver:
#45
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)
isoskeisos abicim sana sonuna kadar katılıyorum. bu tofaş iyice saçmalamaya başladı .s özellikle fiorinolar da araç fazla sattığından dolayı kalite ikinci plana atılmış durumda ben siparişleri yetiştireym, deli gibi satış yapayımda araba bandtan ne şeklde çıkarsa çıksın mantığı var. fiat'ın bu duruma bi el atması gerek artık zira bu mantık marka prestijini sarmakta böyle giderse bu marka prestiji yerle bir olacak sad ya bizler ne fiatın nede tofaşın sahipleriyz bu işten bi karımız veya çıkarımızda yok buna rağmen yine de bu markayı onlardn daha çok düşünüyoruz. şahsen ben fiat hayranıyım ama özellikle şu fiorinolarda beni bile soğutmaya başladılar arkdş bu nedir ya fabrikanın dışında servislerde saçmalamaya başladı .s adam gibi hizmet yok, paso üç kağıtçılık peşindeler, fiat servis denetimi de yapmıyor sanırım .s mesela bundan 4 ay önce servise gittim arabamda doğuştan bir kaç sorun vardı onları belirttim bazılarınıda internet üzerinden okuyarak fark ettim serviste bunları anlatırken internette gördüm şöyle şöyleymiş falan diyerek kendi derdimi anlatırken karşımda ki servis yetkilisinin pis pis sırıtarak eee internetten başka neler okudunuz demesi beni sinirden deliye döndürdü o an onun azını burnunu kırasım geldi !
(Son Düzenleme: 16-08-2011, Saat:05:56, Düzenleyen: exss.)
16-08-2011, Saat:05:55
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#46
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)
(16-08-2011, Saat:05:55)exss yazdı: isoskeisos abicim sana sonuna kadar katılıyorum. bu tofaş iyice saçmalamaya başladı .s özellikle fiorinolar da araç fazla sattığından dolayı kalite ikinci plana atılmış durumda ben siparişleri yetiştireym, deli gibi satış yapayımda araba bandtan ne şeklde çıkarsa çıksın mantığı var. fiat'ın bu duruma bi el atması gerek artık zira bu mantık marka prestijini sarmakta böyle giderse bu marka prestiji yerle bir olacak sad ya bizler ne fiatın nede tofaşın sahipleriyz bu işten bi karımız veya çıkarımızda yok buna rağmen yine de bu markayı onlardn daha çok düşünüyoruz. şahsen ben fiat hayranıyım ama özellikle şu fiorinolarda beni bile soğutmaya başladılar arkdş bu nedir ya fabrikanın dışında servislerde saçmalamaya başladı .s adam gibi hizmet yok, paso üç kağıtçılık peşindeler, fiat servis denetimi de yapmıyor sanırım .s mesela bundan 4 ay önce servise gittim arabamda doğuştan bir kaç sorun vardı onları belirttim bazılarınıda internet üzerinden okuyarak fark ettim serviste bunları anlatırken internette gördüm şöyle şöyleymiş falan diyerek kendi derdimi anlatırken karşımda ki servis yetkilisinin pis pis sırıtarak eee internetten başka neler okudunuz demesi beni sinirden deliye döndürdü o an onun azını burnunu kırasım geldi !

malesef dediklerin hepsine katılıyorum özellikle servis yetkilisinin pis pis sırıtarak eee internetten başka ne okudunuz lafı çok ağırıma gitmişti ve ağzının payınıda vermiştim
aslında internetteki forum siteleri servis için büyük bir nimettir servistekiler forum sitelerine teşekür edeceğine dalga geçiyor, çünkü yeni araç alan herkesin bin bir merakı ve sorusu oluyor ve cevabın çoğunu servise gitmeden forumlardan alıyor, dolaysıyla servisi meşkul etmiyor, inanın şu forum siteleri olmasaydı şu sorulan bütün cevapları için herkes servise giderdi ve serviste müthiş bir yığılma olacaktı. bu durumda hem araç sahibi oturduğu yerden bir çok bilgiyi alıyor hemde servis bu yükten kurtuluyor. (aslında servistekilerde bunu biliyorlar buna rağmen rahatsız oluyorlar sebebi ise netten araştırmadan giden birisini bilmediği teknik söylemlerle sanki hiç bir sorun yokmuş gibi müşteriyi ikna edip geri yolluyorlar, ama netten araştıran birini kandıramazlar çünkü az çok bilgi sahibi olmuştur)
(Son Düzenleme: 16-08-2011, Saat:15:36, Düzenleyen: sfr2001.)
16-08-2011, Saat:15:17
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#47
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)


Haklısın ''sfr2001'' kardeşim. Araç kullanıcıları, Araçları hakkında bilgi, aracının kronik arızaları ve çözümleri ile ilgili yorum ve paylaşımları, kullanımla ilgili veya donanım ve teknik konular ile bilgileri, inanın Servislerden daha çok bizim forumumuzda yazılan makale ve yazılardan öğreniyor,faydalanıyor ve uyguluyorlar.. Servislerin yapması gerekenden daha fazlasını biz burada üyelerimizle paylaşıyoruz. Ne mutlu bize...
(Son Düzenleme: 17-08-2011, Saat:00:12, Düzenleyen: isoskeisos.)
17-08-2011, Saat:00:10
www
REAL Çevrimdışı
200
Yasaklı
Yasaklı
Uye No: 564
Mesajlar: 107
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2007
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 107
Kayıt Tarihi: 29-01-2011


Rep Ver:
#48
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)
şuna inanın ki özellikle büyük servisler bu gibi forumlara girip de buralardan nasiplenmeyi kendilerine zul görüyorlar yani gereksiz buluyorlar sebebi de kimse bizden daha iyi bilemez mantalitesi. servislerin bu forumlardaki tek beklentisi "bizden, bahsetsinler müşterimiz artsın" bunu bekliyor onlar. iyi bildigim bir servis, elemanın ısrarı ile ona vakit verdi ve siteden müşteri çekmesini saglamasını istedi ama zaman içinde patronun beklentisi gerçekleşmeyince elemanın işine son verdi. onların bakışı -bir sürü boş adam topaşmış yazışıyorlar.- servislerden birşey beklemeyin, ne varsa kendiniz de var. servisiniz iyi ise ne ala şanlısınız demektir.
17-08-2011, Saat:03:50
exss Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 719
Mesajlar: 97
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 97
Kayıt Tarihi: 28-02-2011


Teşekkür Puanı: 23
Rep Ver:
#49
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)
(17-08-2011, Saat:03:50)REAL yazdı: servislerden birşey beklemeyin, ne varsa kendiniz de var.

katılıyorum wink herşeyden önce kendi doktorun kendin olacaksın.
17-08-2011, Saat:05:27
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#50
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET)
(17-08-2011, Saat:00:10)isoskeisos yazdı: Haklısın ''sfr2001'' kardeşim. Araç kullanıcıları, Araçları hakkında bilgi, aracının kronik arızaları ve çözümleri ile ilgili yorum ve paylaşımları, kullanımla ilgili veya donanım ve teknik konular ile bilgileri, inanın Servislerden daha çok bizim forumumuzda yazılan makale ve yazılardan öğreniyor,faydalanıyor ve uyguluyorlar.. Servislerin yapması gerekenden daha fazlasını biz burada üyelerimizle paylaşıyoruz. Ne mutlu bize...

siz, muallim hoca, ve fio48, gibi üstadlarımızın sayesinde bu forumda çok bilgi edindik (diğer 2 üstadımız artık yoklar keşke onlarda aramızda olsaydı) sad
18-08-2011, Saat:17:59


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Önemli] Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2 Admin 65 55,199 07-12-2015, Saat:22:44
Son Yorum: ayhaneröz

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi