(15-08-2011, Saat:17:30)fthcenker yazdı: Merhaba arkadaşlar ben de 2011 temmuz 20 de bir fiorino emotion aldım 0 olarak.ancak torpido kapağı benim de dikkatimi çekti hertaraftan tam oturmuyor ve kapılarda sanırım bi ayarsızlık var ya sert kapatmanız lazım yada 2.de kapanıyor.Servise bi göstermeyi düşünüyorum.
Torpido kapağının yerine tam olarak oturmaması konusu fio araçlarda kronik bir sorundur. Ne yaparsanız yapın servise de gotürseniz bir randıman alamazsınız.
Özellikle 2011 modellerin kaporta boya kalitesi hiç iyi değil, özellikle koyu renk olanlarda en ufak bir dal veya yaprak sürtmesinde dahi cila ve boyası çizilmektedir.
Bu durum göstermektedir ki fiat araçlarında kalite kontrolu tam olarak yapılmamaktadır. Aracı satayım da sonrasında ne olursa olsun politikasını uygulamaktadırlar.
Benim aracım da 2011 model ve 7800 km de olmasına rağmen özellikle aracı stop ederken(kontak kapatılırken) direksiyon altından plastik bir sürtme sesi gelmekte ve direksiyon sarsılmaktadır. Bu bazen yolda giderken de yine aynı şekilde direksiyonda bazen gıcırtı sesi gelmektedir. Bakalım 10 bin km bakımında servis ne diyecek.