Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
fiorino cam rüzgarliği
halil aksu Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4400
Mesajlar: 17
Nereden: 39 Kırklareli
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 17
Kayıt Tarihi: 03-12-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#41
Cvp: fiorino cam rüzgarliği

S.A arkadaslar aranıza yeni katıldım 2 gün önce bende bir fiorino sahibi oldum 2010 model 36000km'de çift surgu yarım camlı combimix araca tavan cıtası yan basamaklar gibi aksesuarlar taktırmak nıyetindeyim fiyatları nedir bunların??
[Resim: eses_taraftar_mesale.jpg]
tapmadık asla paraya pula nede kahbe bizansa
es es
03-12-2012, Saat:16:32
Cevapla
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#42
Cvp: fiorino cam rüzgarliği
Şurayı incele

http://www.sahibinden.com/aksesuar-tunin...pe=Gallery
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
03-12-2012, Saat:16:40
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#43
Cvp: fiorino cam rüzgarliği
Bildiğiniz gibi araçlarımıza her türlü aksesuar yakışıyor. Tabii neyin beğenildiği veya beğenilmediği de göreceli bir şey... Öncelikle aksesuar takarken biraz da takılan parçanını kullanılabilinirliliği, getireceği fayda da önemli... Bu nedenden görsellikten öte ,seçim ve amaçta önemli...
serkan kardeşimizin verdiği link veya benzerlerinden bir araştırma yaparak, zevkinize ve ekonomik durumunuza göre iç veya dış görünüm için aksesuarlar seçebilirsiniz..
03-12-2012, Saat:20:51
www Cevapla
lacchoo Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6451
Mesajlar: 3
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 10-05-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#44
Cvp: fiorino cam rüzgarliği
ya arkadaşlar bu kuzgun marka dediğiniz ürünü ben bulamadım bizim burda da yok sizden ricam ya alın bana gönderin yada site adresi falan verin...
[Resim: bannerns.png]
lacchoo, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 09-05-2014 tarihinde katılmıştır.
10-05-2014, Saat:00:21
www Cevapla
Emilien35 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3383
Mesajlar: 3
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 01-07-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#45
Thumbs Down  Cvp: fiorino cam rüzgarliği
S.a
Kuzgun marka cam rüzgarlığı var fitile geçmeli bi sıkıntı yok su sızması gibi gayet güzel..

[Resim: fio.jpg]
29-06-2014, Saat:14:03
Cevapla
ryancooper Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3444
Mesajlar: 96
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 96
Kayıt Tarihi: 07-08-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#46
Cvp: fiorino cam rüzgarliği
veya fitile geçmeli alma normal üstten yapıştırmalı al silikonla yapıştır
[Resim: bzg46.png]
29-06-2014, Saat:16:12
Cevapla
my2002 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6629
Mesajlar: 24
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 24
Kayıt Tarihi: 20-06-2014


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#47
Cvp: fiorino cam rüzgarliği
Thumbup1 walla arabaya ne yapsak yakışıyo maaşallah biggrin
my2002, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 20-06-2014 tarihinde katılmıştır.
29-06-2014, Saat:18:53
www Cevapla
xaxabe Çevrimdışı
200
FİO
Üye
Uye No: 6514
Mesajlar: 72
Nereden: 45 Manisa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 72
Kayıt Tarihi: 24-05-2014


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#48
Cvp: fiorino cam rüzgarliği
bunların maliyeti 700-750tl cıvarı tutar
istersen buna bak:http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-fiorino-nokta-desenli-yan-basamak-168360658/detay
istersen buna http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-par...5188/detay
arka basamak istersen bunlar var: http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-par...2364/detay
yada:http://www.autosmiler.com/U78,74,fiat-fiorino-arka-koruma-bariyeri-line-fiorino-arka-koruma-bariyeri.htm

http://www.kuzgunmetal.com.tr/hs/sayfa3.php?mainID=2 cam rüzgarlığı
FİORİNO 45
(Son Düzenleme: 01-07-2014, Saat:03:53, Düzenleyen: xaxabe.)
01-07-2014, Saat:03:48
www Cevapla
mrt03mrt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5407
Mesajlar: 269
Nereden: 45 Manisa
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 269
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#49
RE: fiorino cam rüzgarliği
Cam ruzgarligi iyi de hafif aralikli acinca çok ses yapıyor
02-07-2014, Saat:05:35
Cevapla
bartınlı Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6666
Mesajlar: 33
Nereden: 74 Bartın
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 33
Kayıt Tarihi: 01-07-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#50
Cvp: fiorino cam rüzgarliği
(05-06-2011, Saat:14:15)isoskeisos yazdı:
(05-06-2011, Saat:11:44)bariscan yazdı: perflex fiorino yazıyor markası üstünde memlunmuyum daha bende yenı taktım 2 gun oldu güzel şimdilik tavsiye üzerine taktırdım dıştan takılıyor takılması çok basit.

Ben de 2 ay önce takmıştım, gayet güzel memnunum. Yanlız rüzgarlık takılınca ayna tarafında bir boşluk oluyor,(kısa kalıyor) aslında ön uç tarafı cam kenarına kadar inse daha iyi olurdu, özellikle ş.dışı giderken kısa kalan tarafından rüzgarın sesini az da olsa alıyor. Başka da bir kusuru yok. Fiatı açısından uygun olması da avantaj.....

bende sizin bahsetiniz rüzgarlık var komple kapatıyor acık biyer kalmıyor
bartınlı, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 01-07-2014 tarihinde katılmıştır.
04-07-2014, Saat:09:16
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorino'nuzda ChipTuning Yazılım Var mı? fiorino51 21 43,760 23-01-2021, Saat:11:46
Son Yorum: Janmaat
  Fiorino tavan ampülü kaç mm ? fiorino51 8 16,619 26-07-2018, Saat:16:02
Son Yorum: baba44
  [Soru] Fiorino Difizör İçin Fikir Verebilir misiniz ? FornaX 2 6,361 29-08-2017, Saat:12:11
Son Yorum: FornaX
  Fiorino Trekking Tampon Altı Admin 26 38,843 22-08-2016, Saat:01:58
Son Yorum: sukru3460
  [Önemli] Fiorino orjinal teyp için usb kablosu takılır mı ? ocallhuseyin 0 4,271 27-07-2016, Saat:23:35
Son Yorum: ocallhuseyin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi