Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modifiye Devam Ediyor.!
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#51
Cvp: Cvp: Cvp: Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!

(11-03-2012, Saat:00:45)isoskeisos yazdı:
(11-03-2012, Saat:00:21)BaSKaN yazdı:
(11-03-2012, Saat:00:19)isoskeisos yazdı: Anlamaz olurmuyum !! Allah devletimize zeval vermesin. Aminsmilesmile
Seninde emekliliğe pek bişey kalmadı. öyle değil mi?

Müracatı yaptım abim

Hayırlısı olsun ali Bey; Sağlıkla ailenizle birlikte emekliliğin keyfini çıkarmanızı dilerim..

iyi dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim abim.
11-03-2012, Saat:01:56
www Cevapla
ONURBATAN19 Çevrimdışı
200
19 TT 388
Üye
Uye No: 2448
Mesajlar: 459
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 459
Kayıt Tarihi: 19-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#52
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
ali agbim bunun bi alıs verıste ölü bölge aynalarını gorunce aklıma geldın bende aldım ve taktım bakalım olmus mu :? smile[Resim: fotoraf003.jpg]
[Resim: fotoraf004n.jpg]
(10-03-2012, Saat:20:30)Admin yazdı: Arabasını içimizde en çok seven ONURBATAN19

Arabasını çok sevenler ya sanayide ya da fiorinofunclub da Thumbup1

sayın adminim teşekkür ederim
SİYAHIN EN ASİL HALİ
[Resim: 85752321368564877419493.jpg]
(Son Düzenleme: 21-04-2012, Saat:01:36, Düzenleyen: ONURBATAN19.)
21-04-2012, Saat:01:33
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#53
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
Koca çorumlu sen ne yaparsında güzel olmaz ayıpsın eline sağlık süper süper....
21-04-2012, Saat:14:21
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#54
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
Evet arkadaşlar malum kış bitti havalar ısındı, artık boş durmamak lazım dedim ve benim delikanlıya 1ad Spoiler ve Eğsoz ucuna nikelaj (Çakma Abart) takayım dedim.
Sağ olsun Ankara Etimesgut Şaşmaz oto san sit Eğsoz ve Fiber işiyle uğraşan Mustafa usta/kardeşim bu iki ürünü bana kargoladı, ürün bugün elime geçti, zamanımda müsaitti bende sanayideki dostların yolunu tuttum, aslında spoileri bende yapıştırırdım ama asıl sorum eğsoz ucunun kaynak olmasıydı,gitmişken ikiside halloldu, başta ürünleri yollayan Mustafa kardeşim' olmak üzere tüm emeği ğecen dostlara teşekkürü borç bilirim..
Ayrıca montaj işlemini gerçeklertiren Mehmet (Kayseri) ustama'da teşekkürlerimi sunarım.

[Resim: photo0006n.jpg][/URL[URL=http://img221.imageshack.us/i/photo0008zf.jpg/][Resim: photo0008zf.jpg][/URL[URL=http://img690.imageshack.us/i/photo0009pj.jpg/][Resim: photo0009pj.jpg][/URL[URL=http://img94.imageshack.us/i/photo0010dk.jpg/][Resim: photo0010dk.jpg][/URL[URL=http://img805.imageshack.us/i/photo0011s.jpg/][Resim: photo0011s.jpg] [b]İşte Kaportacıların PİRİ Mehmet Usta:[/b[Resim: photo0012y.jpg][/URL[URL=http://img441.imageshack.us/i/photo0019zh.jpg/][Resim: photo0019zh.jpg][/URL[URL=http://img27.imageshack.us/i/photo0020wx.jpg/][Resim: photo0020wx.jpg]
15-05-2012, Saat:19:39
www Cevapla
ONURBATAN19 Çevrimdışı
200
19 TT 388
Üye
Uye No: 2448
Mesajlar: 459
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 459
Kayıt Tarihi: 19-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#55
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
hadi gözün aydın ali ağbim hayırlı uğurlu olsun şimdiden bende gümbür gümbür gelıyorum insallah
Thumbup1Thumbup1Thumbup1tonguetonguetongue
SİYAHIN EN ASİL HALİ
[Resim: 85752321368564877419493.jpg]
15-05-2012, Saat:19:55
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#56
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
Sırada bu var bakalım ne zamana nasip olur...

[Resim: photo0015id.jpg]
15-05-2012, Saat:20:25
www Cevapla
ONURBATAN19 Çevrimdışı
200
19 TT 388
Üye
Uye No: 2448
Mesajlar: 459
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 459
Kayıt Tarihi: 19-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#57
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
darısı bana insallah ne deyım agbı smile
SİYAHIN EN ASİL HALİ
[Resim: 85752321368564877419493.jpg]
15-05-2012, Saat:21:13
www Cevapla
GN0037 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3266
Mesajlar: 42
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 42
Kayıt Tarihi: 27-04-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#58
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
abıcım bu fıber bantların fıyatları ne kadar bı yardımcı olun undecided
15-05-2012, Saat:23:23
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#59
Cvp: Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
(15-05-2012, Saat:23:23)GN0037 yazdı: abıcım bu fıber bantların fıyatları ne kadar bı yardımcı olun undecided

Fiber bant derken neyi kast ediyorsun?
(15-05-2012, Saat:21:13)ONURBATAN19 yazdı: darısı bana insallah ne deyım agbı smile

Siyah arabayada acayip yakışır valla...

Not: Ben o far kaşlarını henüz monte etmedim, boyasınlar diye bırakmıştım, sağolsunlar boyamışlar, sadece nasıl duruyor diye emaneten takıp resim çektim...
(Son Düzenleme: 15-05-2012, Saat:23:42, Düzenleyen: BaSKaN.)
15-05-2012, Saat:23:37
www Cevapla
ONURBATAN19 Çevrimdışı
200
19 TT 388
Üye
Uye No: 2448
Mesajlar: 459
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 459
Kayıt Tarihi: 19-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#60
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
banane bende isterım alı agbı su kardesının arabasına smile
SİYAHIN EN ASİL HALİ
[Resim: 85752321368564877419493.jpg]
15-05-2012, Saat:23:50
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  aksesuar modifiye için bilgi paylaşımı dogukan0032 22 15,459 17-08-2013, Saat:21:46
Son Yorum: dogukan0032
  [Yeni] fiorino led ve jant modifiye fyg50 15 17,994 14-03-2013, Saat:16:54
Son Yorum: ByGrbz07

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi