Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Önemli] Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
emre5454 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4852
Mesajlar: 18
Nereden: 54 Sakarya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 18
Kayıt Tarihi: 08-04-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#61
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2

Kapılardan gelen çıtırtılar.
Aracın sürekli hoplaması
Ama kapıdan gelen çıtırtılar acayıp sınır bozucu 140.000 kmde transporter kullanıyoruz hemide eşşek gibi tık ses yok fakat fioda insanı fıtık edıyor...
08-04-2013, Saat:19:19
Cevapla
mustangahmet Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3448
Mesajlar: 13
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 11-08-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#62
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
Süspansiyon takozlarından dolayı çıkan ses. Direksiyonu çevirirken tık tık diye çıkıyo. ama serviste garanti kapsamında iyileştirilmiş mal ile tamir ediliyo. Buda takozlara su girmesiyle oluşuyomuş galiba
09-04-2013, Saat:20:15
Cevapla
qosmio Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3852
Mesajlar: 317
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 317
Kayıt Tarihi: 06-10-2012


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#63
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
Amortisor takozlarim daha orjinal hic degismedi, suan ses falan gelmiyor, aracimin garantisi devam ediyor, iyilestirilmis olan takozlarla garantiden degistirebilirmiyim ?
[Resim: beyazfiorino2.jpg]
09-04-2013, Saat:20:27
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#64
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
(09-04-2013, Saat:20:27)qosmio yazdı: Amortisor takozlarim daha orjinal hic degismedi, suan ses falan gelmiyor, aracimin garantisi devam ediyor, iyilestirilmis olan takozlarla garantiden degistirebilirmiyim ?

ses yoksa büyük bir ihtimal değiştirmezler sen yinede servise bir uğra da kontrol etsinler
09-04-2013, Saat:21:14
Cevapla
mustangahmet Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3448
Mesajlar: 13
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 11-08-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#65
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
(09-04-2013, Saat:21:14)TURUNCU 16 yazdı:
(09-04-2013, Saat:20:27)qosmio yazdı: Amortisor takozlarim daha orjinal hic degismedi, suan ses falan gelmiyor, aracimin garantisi devam ediyor, iyilestirilmis olan takozlarla garantiden degistirebilirmiyim ?

ses yoksa büyük bir ihtimal değiştirmezler sen yinede servise bir uğra da kontrol etsinler

Değiştirmiyorlar. Çünki bizim fiorinonun sağ amortisor takozu bozuktu ses çıkarıyodu onu değiştirdiler sol taraftaki şuan için sorunsuz olduğu için değiştirmediler.
(Son Düzenleme: 21-04-2013, Saat:00:31, Düzenleyen: mustangahmet.)
10-04-2013, Saat:20:18
Cevapla
ayhaneröz Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7345
Mesajlar: 45
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 45
Kayıt Tarihi: 03-12-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#66
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
aracın teybi cd çalıyor.cd kullanımı sene 2015 de bitti.herkez usb mp3 geçerken.bu demode teybi takanlar çok hatalı.
45.bin tl veriyosun alt tarafı 300 bes yuz navigasyonlu mp3 lü usb li mpeg4 lü video oynatıcılı olsa daha iyi olmaz mı?
park sensörü kaç cm kaldığını söylese.aracın silecek soğutma suyu vs azaldığında haber verse.
lastik durumları az mı çok mu şişmiş haber verse daha iyi olur.
07-12-2015, Saat:22:44
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET) isoskeisos 58 173,903 03-03-2012, Saat:23:02
Son Yorum: Admin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi