Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
beyaz fiorinoma bu jant sizce nasıl olur?
emrebuyuk16 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1934
Mesajlar: 28
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 28
Kayıt Tarihi: 25-09-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
beyaz fiorinoma bu jant sizce nasıl olur?

Arkadaşlar beyaz fiorinomun jantlarını değiştirmek istiyorum bu tarz jantlar hosuma gıdıo takmak istiyorum sizce nasıl goruslerınızı alayım dedim...


[Resim: i5249887_dsc-0284.jpg-k]
[Resim: i5250027_rc-jant.png-k]
(Son Düzenleme: 24-11-2011, Saat:06:46, Düzenleyen: emrebuyuk16.)
24-11-2011, Saat:03:00
Cevapla
architect39 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 871
Mesajlar: 229
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 229
Kayıt Tarihi: 13-04-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#2
RE: beyaz fiorinoma bu jant sizce nasıl olur?
bence beyaz fiorinoya beyaz jant kullanma daha güzel duruyo seçim senin tabi ben öyle yaptım forumdan bakabilirsin
24-11-2011, Saat:11:19
Cevapla
zafer murat Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1640
Mesajlar: 242
Nereden: 22 Edirne
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 242
Kayıt Tarihi: 09-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#3
RE: beyaz fiorinoma bu jant sizce nasıl olur?
orjinal çelik jant 16lık ve 15lik orjinal çelik jantlarda güzel duruyor
FİAT FİORİNO EMOTİON 2012 1.3 Multijet 95HP Start&Stop (SİYAH)

24-11-2011, Saat:11:27
Cevapla
emrebuyuk16 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1934
Mesajlar: 28
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 28
Kayıt Tarihi: 25-09-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
RE: beyaz fiorinoma bu jant sizce nasıl olur?
açıkçası beyaz arabada beyaz jantları sevmıyorum ya bırbırnı tamamlayan renkler olması lazım beyaz arabaya siyah jantlar guzel gıdıyor camlarda filmli olunca bırbırnı tamamlıyor dıye düşünuyorum.
(Son Düzenleme: 24-11-2011, Saat:17:09, Düzenleyen: isoskeisos.)
24-11-2011, Saat:16:11
Cevapla
architect39 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 871
Mesajlar: 229
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 229
Kayıt Tarihi: 13-04-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#5
RE: beyaz fiorinoma bu jant sizce nasıl olur?
zevk meselesi tabi arkadaşım senin açında bir bakış açısı öylede düşünülebilir siyah jant alınacaksana arkadaşım eklediği güzel değil bence
24-11-2011, Saat:18:00
Cevapla
1202hakan Çevrimdışı
200
59hakan59
Üye
Uye No: 2239
Mesajlar: 122
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 122
Kayıt Tarihi: 24-11-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#6
RE: beyaz fiorinoma bu jant sizce nasıl olur?
çak borbeti gitsin başka tip jant yakışmaz fiorinoya borbet 16 inç çok iyi olur
sleepycomfortmatic vites,far sis xenon,7ınc lcd ekranlı multimedya oynatıcı,2 adet.1000 watt sierra bass,kenwood anfi,dd 16 cm 80 rms mid takımı,2 farad boss kapasitör,elgrad cam filmi,
24-11-2011, Saat:21:11
Cevapla
emrebuyuk16 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1934
Mesajlar: 28
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 28
Kayıt Tarihi: 25-09-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
RE: beyaz fiorinoma bu jant sizce nasıl olur?
borbet beyenmıyorum ben yinede zevk meselesı bi zamanlar momo corse black cok yaygındı sonra moda borbet oldu sonra bbs bana özenti geliyor acıkcası koyulcak araba var koyulmucak araba artık herkes aynı seyi yapıyor.modifiye adı ustunde yaşam sıtılı tarzı insanın kısisel zevklerini ortaya koyuyu yanı honda olsa ok derim ...peki arkadaşlar bu jant tarznda yine sıyah metal beyendiğiniz varsa resim olarakda gosterebilirmiisiniz .15 inç olcak.
24-11-2011, Saat:22:48
Cevapla
emrebuyuk16 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1934
Mesajlar: 28
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 28
Kayıt Tarihi: 25-09-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
Cvp: beyaz fiorinoma bu jant sizce nasıl olur?
arkadaşlar yokmu bu tarz jant tavsiye etcek....
02-12-2011, Saat:02:43
Cevapla
tek-fiorino Çevrimdışı
200
<3Fiorino<3
Üye
Uye No: 2348
Mesajlar: 50
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 50
Kayıt Tarihi: 04-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
Cvp: beyaz fiorinoma bu jant sizce nasıl olur?
Beyaz Etrafı Kırmızı Şerit Li Jantlar Var Hondalarda görmüşündür belki onlar da yakışabilir.)
09-12-2011, Saat:04:01
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Soru] JANT VE LASTIK cbk6060 9 10,630 02-11-2016, Saat:20:05
Son Yorum: lojistik9p
  Resimdeki jant hakkında nemo61 0 4,035 12-01-2016, Saat:13:20
Son Yorum: nemo61
  15 inç Jant Önerisi likebeeer 5 9,278 06-07-2015, Saat:21:19
Son Yorum: ßatuhan
  [Soru] JANT KAPAĞI BOYAMA cbk6060 0 3,998 19-04-2015, Saat:23:25
Son Yorum: cbk6060
  [Yeni] arkadaşla sizce nasıl semih sümer 2 4,640 06-04-2015, Saat:21:21
Son Yorum: semih sümer

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi